تحلیل لونا کلاسیک | بررسی و تحلیل ارز لونا کلاسیک (LUNC)

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

لونا کلاسیک صبح امروز را با رنگ قرمز آغاز کرد. این رمزارز در زمان نگارش مقاله در حدود قیمت 0.0001673 دلار معامله می‌شود و دارای حجم معاملاتی بیش از 54 میلیون دلار و ارزش بازاری در حدود 991 میلیون دلار می‌باشد. تحلیل لونا کلاسیک در نمودار 4ساعته‌ به نظر می‌رسد که LUNC از ابتدای سال […]

تحلیل لونا کلاسیک

لونا کلاسیک صبح امروز را با رنگ قرمز آغاز کرد. این رمزارز در زمان نگارش مقاله در حدود قیمت 0.0001673 دلار معامله می‌شود و دارای حجم معاملاتی بیش از 54 میلیون دلار و ارزش بازاری در حدود 991 میلیون دلار می‌باشد.

تحلیل لونا کلاسیک در نمودار 4ساعته‌

به نظر می‌رسد که LUNC از ابتدای سال درحال تشکیل یک کانال صعودی بوده است. این رمزارز تا تاریخ 9 فوریه با رشد و ریزش‌های متوالی در این کانال صعودی حرکت کرده و سپس با یک ریزش 13 درصدی از پایین این کانال خارج شده است.

تحلیل لونا کلاسیک
تحلیل لونا کلاسیک در نمودار 4ساعته‌

پس از این شکست خرس‌ها موفق شدند قیمت را تا حدود 0.0001536 دلار پایین بکشند. پس از این ریزش یک پول بک به خط روند زیر کانال را تکمیل کرد که به دنبال این موضوع می‌توان انتظار ریزش‌های بیشتری را از LUNC داشت. در صورت ادامه ریزش ها قمیت 0.0001536 دلاری (باکس آبی) می‌تواند اولین هدف لونا کلاسیک باشد. در صورت شکست این محدوده، 0.0001318 دلار تارگت بعدی خواهد بود.

تحلیل LUNC در نمودار 1 ساعته

تحلیل لونا کلاسیک
تحلیل لونا کلاسیک در نمودار 1 ساعته

با نگاهی به نمودار یک ساعته در می‌یابیم که لونا کلاسیک در وضعیت حساسی قرار دارد. زیرا این رمزارز از هفته گذشته درحال پیروی از یک خط روند نزولی بوده است. درحال حاضر قیمت LUNC در آستانه شکست این خط روند نزولی نیز قرار دارد که در این صورت می‌تواند تا محدوده 0.0001767 دلاری پیش روی کند.

با این حال به نظر می‌رسد که جو کلی بازار کمی ریزشی شده و این موضوع را می‌توان از تحلیل سایر تریدرها، بحث‌های توییتری و وضعیت قانون‌گذاری حوزه کریپتو در ایالات متحده آمریکا متوجه شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx