نشانه های حرکت بزرگ در کاردانو

حرکت بزرگ در راه است
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

داده های اخیر سنتیمنت نشان میدهد که کاردانو(ADA) “نشانه های افزایش” با توجه به فاندینگ ریت نشان می دهد که به حرکت بزرگ قیمت  اشاره دارد

قیمت کاردانو (ADA) ممکن است به زودی دستخوش یک حرکت صعودی بزرگ شود زیرا فاندینگ ریت برای این ارز دیجیتال در پلتفرم‌های معاملاتی سیگنال‌های صعودی را به نمایش می‌گذارند که می‌تواند منجر به افزایش قیمت آن شود.

به گفته شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Santiment، نرخ‌های تامین مالی ارز یک معیار حیاتی برای زیر نظر گرفتن است، زیرا افزایش شدید معامله‌گرانی که تمایل یا کوتاهی ADA دارند، معمولاً زمانی رخ می‌دهد که معامله‌گران انحلال می‌شوند، که منجر به «تغییر قیمت‌های بزرگ» می‌شود.

نموداری که این شرکت به اشتراک گذاشت نشان می‌دهد که کاردانو پس از ۲۵ درصد افزایش در ۱۰ روز گذشته، “چند نشانه‌های افزایش” را نشان می‌دهد، که نشان می‌دهد می‌تواند به زودی به حرکت خود ادامه دهد.

افزایش 25 درصدی کاردانو در 10 روز

افزایش ۲۵ درصدی کاردانو در ۱۰ روز

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، فعالیت توسعه برای Cardano موفق شده است در ۳۰ روز گذشته بالاتر از سایر ارزهای دیجیتال برتر باقی بماند، حتی در بحبوحه بهبود بازار ارزهای دیجیتال که شاهد افزایش بیش از ۴۰ درصدی شبکه قراردادهای هوشمند رقیب آن Ethereum ($ETH) بود.

فعالیت‌های توسعه‌ای Cardano قبل از راه‌اندازی هارد فورک Vasil انجام می‌شود که انتظار می‌رود «بهبود عملکرد گسترده» را در شبکه ارز دیجیتال ارائه دهد. هارد فورک یک ارتقاء بزرگ است که شامل چهار پیشنهاد بهبود کاردانو (CIP) می شود.

همانطور که گزارش شده است، گروهی از کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده اند که قیمت کاردانو تا سال ۲۰۲۵ به ۲.۹۳ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۶.۵۳ دلار خواهد رسید، اگرچه کارشناسان معتقدند که تا پایان سال، این ارز دیجیتال تنها ۰.۶۳ دلار معامله خواهد شد.

در اوایل این ماه، یک مدل پیش‌بینی قیمت مبتنی بر هوش مصنوعی نشان می‌دهد که قیمت توکن بومی Cardano تا سپتامبر سال جاری به ۲.۹ دلار افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجهی از قیمت فعلی این ارز دیجیتال است

Santiment همچنین به کاربران گفته است که XRP دلار را به دقت زیر نظر داشته باشند، زیرا این ارز رمزنگاری پس از مشاهده “چند جهش آدرس فعال گسترده” افزایش یافته است، به این معنی که “توکن های غیرفعال عظیمی وجود دارند که آدرس ها را تغییر می دهند.”

علاوه بر این، این شرکت خاطرنشان می‌کند که رمز بومی Crypto.com، Cronos ($CRO) پس از اینکه این شرکت اعلام کرد مزایای Netflix و Spotify را برای دارندگان کارت ویزا حذف می‌کند، «ویروسی» شده است.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx