همکاری انجین (Enjin) و سازنده بازی فاینال فنتزی

همکاری انجین(Enjin) و سازنده بازی فاینال فنتزی
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 723 نفر

انجین، اکوسیستم شماره یک برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT); به طور رسمی همکاری خود را با شرکت بازی‌های ویدیویی Square Enix اعلام کرد. این دو با هم مجموعه‌ای دیجیتالی از کارت‌ها و فیگورهای Final Fantasy VII 25th Anniversary را ایجاد خواهند کرد که در شبکه Enjin’s Efinity موجود است. انتظار می رود این مجموعه فیزیکی در سال ۲۰۲۳ عرضه شود; اما مصرف کنندگان می توانند این نماد یادبود را در فروشگاه Square Enix پیش خرید کنند. محصول فیزیکی لوکس شامل کدی خواهد بود که می تواند برای کلکسیون های دیجیتال بازخرید شود.

همکاری انجین(Enjin) و سازنده بازی فاینال فنتزی

Radomsky،مدیر ارشد فناوری انجین:

ما از شراکت با Square Enix هیجان‌زده هستیم. فاینال فانتزی از زمان آغاز به کار خود تأثیری ماندگار در بازی های ویدیویی داشته است و ما مفتخریم که با آنها همکاری می کنیم تا این شخصیت ها را در دنیای دیجیتال زنده کنیم.

رادومسکی همچنین در مورد تأثیر این مشارکت در صنعت بازی و ارزهای دیجیتال اظهار نظر کرد:

این همکاری دوره کاملا جدیدی را در کلکسیون های دیجیتال آغاز می کند که می توانند در بازی ها استفاده شوند. طرفداران فاینال فانتزی می‌توانند NFT‌ها را بدون اینکه متوجه شوند آن ها در بلاک چین هستند استفاده کنند.

او اضافه کرد:

 Enjin به طور بالقوه می تواند فصل بعدی رشد در سرگرمی های بلاک چین را رهبری کند و خلاقیت و کنجکاوی را با هم ادغام کند.

معنای این مشارکت برای Square Enix چیست؟

این مشارکت یک طرفه نیست، زیرا مزایای زیادی برای Square Enix دارد. این غول بازی های ویدئویی نه تنها به فناوری قدرتمند NFT Enjin دسترسی پیدا می کند; بلکه می تواند به اکوسیستم Enjin با بیش از ۲۰ میلیون گیمر نیز دسترسی پیدا کند. تکنولوژی NFT Enjin همچنین آزادی کامل در فرآیند خلاقیت را تضمین می کند و به طراحان و هنرمندان بازی توانایی ایجاد بدون نگرانی در مورد مسائل فنی و محدودیت ها را می دهد. علاوه بر این، این مشارکت راهی به Square Enix می دهد تا از ساخته های محبوب خود به روشی کاملاً جدید درآمد کسب کند.

همانطور که شرکت‌های بیشتری پتانسیل این فناوری را کشف می‌کنند; می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد کاربردهای خلاقانه‌تر و هیجان‌انگیز NFT‌ها باشیم.

بررسی اجمالی انجین

Enjin یک شرکت بلاک چین است که ابزارها و خدماتی را برای بازی‌ها; کسب‌وکارها و افراد توسعه می‌دهد تا به راحتی NFT‌ها را ضرب; مدیریت، ذخیره، تجارت و توزیع کنند. همچنین دارای توکن بازی خود، ENJ است که برای تامین انرژی اکوسیستم Enjin استفاده می شود.

شبکه Enjin’s Efinity

افینیتی یک شبکه کراس چین غیرمتمرکز است که برای NFT ها طراحی شده است. این کراس چین بر روی Polkadot ساخته شده است که امکان تراکنش های نزدیک و کارمزدهای پایین را فراهم می کند. علاوه بر این، Efinity مقیاس پذیر است، به این معنی که می تواند بسیاری از تراکنش ها را بدون شلوغی شبکه انجام دهد.

بررسی اجمالی Square Enix

Square Enix یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی ژاپنی است که بیشتر به خاطر بازی های نقش آفرینی (RPG) خود شناخته شده است. از محبوب ترین ساخته های آن می توان به Final Fantasy، Dragon Quest و Kingdom Hearts اشاره کرد. این شرکت مالک چندین استودیو بازی سازی محبوب مانند Eidos Interactive و Crystal Dynamics است. اسکوئر انیکس نتیجه ادغام اسکوئر و انیکس، دو تا از موفق ترین توسعه دهندگان RPG ژاپن است.

مشارکت بین Enjin و Square Enix تنها یکی از نمونه‌های بسیار از روند رو به رشد NFT‌های بازی است. در سال گذشته، چندین نام بزرگ در صنعت بازی را دیدیم که با NFT ها درگیر شدند، از جمله مایکروسافت، یوبی سافت، و NBA Top Shot.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx