استیک کاردانو محبوب تر از همه ارزهای دیجیتال

استیک کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 426 نفر

استیک کاردانو محبوب تر از همه ارزهای دیجیتال

یک نظرسنجی که اخیراً در رسانه‌های اجتماعی انجام شده است نشان می‌دهد که جامعه ارزهای دیجیتال بیشتر علاقه‌مند است که پلتفرم قرارداد هوشمند کاردانو را استیک کنند، و هزاران رأی غالب آن را نسبت به سایر شبکه‌ها ترجیح دادند. این نظرسنجی که توسط صرافی ارزهای دیجیتال و ارائه دهنده کیف پول Blockchain.com انجام شد، نشان داد که ۷۷.۷٪ از تقریباً ۴۰۰۰ کاربر بیشترین علاقه را به استیک کاردانو دارند. در مقابل، ۱۴ درصد از کاربران علاقه مند به استیک اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار بودند، در حالی که ۳.۶ درصد به استیک سولانا و ۴.۷ درصد به استیک پولکادات علاقه داشتند.

نتایج قابل توجه است زیرا طبق داده‌های موجود، پاداش برای استیک  کاردانو در حال حاضر حدود ۳.۵۸ درصد در سال است، که کمتر از اتریوم ۵.۱۲ درصد و سولانا ۶.۹ درصد است. بر اساس داده های استیکینگ ریواردز، سود استیک پولکادات در حال حاضر نزدیک به ۱۴٪ است. استیک کاردانو در چرخه‌هایی انجام می‌شود و پاداش‌ها در «دوران» یا تقریباً هر پنج روز یک‌بار پرداخت می‌شوند. شبکه متکی به استخرهای استیکینگ است که تضمین می کند که اپراتورهای گره کافی در شبکه وجود دارد.

راه‌های دیگری نیز برای دارندگان توکن کاردانو وجود دارد که بتوانند پاداش دریافت کنند و کاردانوهای خود را اعمال کنند، از جمله از طریق اکوسیستم مالی غیرمتمرکز شبکه (دیفای). شایان ذکر است، ارزش کل قفل شده آن اخیراً در بحبوحه رکود گسترده تر در ارزش کل قفل شده در شبکه های ارزهای دیجیتال، به پایین ترین حد در ۸ ماه گذشته رسیده است، زیرا سرمایه گذاران ترجیح داده اند در دارایی های پر ریسک کمتر سرمایه گذاری کنند. با این حال، جامعه نسبت به کاردانو خوش بین است. تخمین‌های قیمت انجام‌شده از طریق کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که ۱۰۸۰۰ کاربر بر این باورند که این ارز دیجیتال تا پایان ماه ۰.۵۷۷ دلار معامله می‌شود که ۳۳.۵ درصد نسبت به قیمت فعلی ۰.۴۳۲ دلار ارز دیجیتال افزایش یافته است.

شایان ذکر است، جامعه ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کند که قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۲ در حدود ۰.۴۹ دلار بسته خواهد شد، که نشان‌دهنده افزایش کوتاه‌مدت پلتفرم قرارداد هوشمند قبل از اصلاح کوتاه مدت است. رقم ۰.۴۹ دلار همچنان نشان دهنده ۱۳ درصد سود نسبت به قیمت های فعلی است. همانطور که  کریپتو گلوب گزارش داد، یک مطالعه منتشر شده توسط کمیته نظارت بانکی باسیل (BCBS)  نشان داد که بانک‌های برتر جهان در معرض حدود ۹ میلیارد دلار ارزهای دیجیتال از جمله کاردانو قرار دارند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx