دیفای کاردانو شاهد یک رشد صد در صدی است

دیفای کاردانو
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 405 نفر

پروتکل‌های دیفای در کاردانو، یک پلتفرم قرارداد هوشمند اثبات سهام، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار دارایی کاربران را از ۷ فوریه قفل کرده‌اند.

طبق آمار دیفای لاما (DeFiLlama)، پروتکل‌های دیفای کاردانو دارای ارزش کل قفل شده (TVL) کمی بیش از ۱۰۳ میلیون دلار هستند که بیش از ۲ برابر مقدار در ۱ ژانویه است. در اوایل امسال، TVL کاردانو ۴۸.۹۵ میلیون دلار بود.

رشد TVL می تواند به دلیل عوامل مختلفی باشد. با این حال، در صدر لیست عوامل، بهبود گسترده تر در بازارهای کریپتو است. موج صعودی بیت کوین که در اوایل فوریه از زیر ۱۵۰۰۰ دلار به بیش از ۲۴۰۰۰ دلار رسید، از رشد ADA، رمزارز اصلی کاردانو حمایت کرد.
TVL دیفای کاردانو سریعتر از بازار کلی در حال گسترش است. برای مثال، از ۱ ژانویه تا ۷ فوریه، کل TVL دیفای در تمام زنجیره‌ها از حدود ۳۸ میلیارد دلار به ۴۸ میلیارد دلار افزایش یافت که تقریباً یک رشد ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد. در این مدت، TVL دیفای کاردانو بیش از ۱۰۰٪ افزایش یافت.

قیمت ADA در حال بهبود و توسعه دهندگان در حال ساخت

ممکن است چندین عامل پشت احیای فعالیت‌های دیفای در کاردانو وجود داشته باشد. پس از یک زمستان گزنده ارزهای دیجیتال که در آن شاهد کاهش بیش از ۷۰ درصدی قیمت ADA نسبت به بالاترین سطح سال ۲۰۲۱ بودیم، به نظر می رسد بازارها در حال بهبود هستند. این ممکن است اعتماد کاربران را برای مشارکت در دیفا‌ی، از جمله در پروتکل های راه اندازی شده در کاردانو، افزایش دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx