پولکادات، رمزارز برتر از نظر فعالیت مربوط به توسعه

پولکادات
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 492 نفر

پولکادات (DOT)، یک شبکه بلاکچین که اغلب به عنوان «بلاکچینِ بلاکچین‌ها» توصیف می شود، اخیراً پس از پیشی گرفتن از کاردانو (ADA) به شبکه پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال از نظر فعالیت های توسعه تبدیل شده است.

طبق داده‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط شرکت تحلیل زنجیره‌ای سنتیمنت، فعالیت‌های توسعه پولکادات ، همراه با شبکه پیش‌تولید کوزاما، در ۳۰ روز گذشته نسبت به پلت‌فرم قرارداد هوشمند کاردانو برتری داشته است.

شایان ذکر است که فعالیت توسعه، معیاری است که فعالیت توسعه را با توجه به مخازن عمومی گیت هاب (GitHub) پروژه ها اندازه گیری می کند و کار مخازن خصوصی را شامل نمی شود.

پولکادات

۱۰ ارز برتر از نظر فعالیت توسعه

در حالی که کاردانو از نظر فعالیت های توسعه در جایگاه سوم قرار گرفت، این ارز دیجیتال سال گذشته در رتبه بندی قرار گرفت. این ارز همچنان بر اساس ارزش بازار پایین‌تر از ارزهای دیجیتال بزرگتر از جمله اتریوم (ETH) و BNB است.

پشت سر آن ارزهای دیجیتال قابل توجه دیگری از جمله دیسنترالند (MANA)، استاتوس (SNT)، کازماس (ATOM)، فایل کوین (FIL) و اینترنت کامپوتر (ICP) قرار داشتند.

همانطور که کریپتو گلوب گزارش داد، پولکادات شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی تعداد کاربران فعال خود در بحبوحه سقوط بازار ارزهای دیجیتال در سال گذشته بود. بلاکچین اصلی پولکادات ، به نام زنجیره رله، از قراردادهای هوشمند پشتیبانی نمی کند، اما سایر بلاکچین های متصل به آن می توانند از آنها پشتیبانی کنند. در نتیجه، انتظار می‌رود پولکادوت به اکوسیستم رو به رشدی از ارزهای دیجیتال تبدیل شود که با سایر شبکه‌های قرارداد هوشمند مانند اتریوم، زنجیره BNB و غیره رقابت می‌کند. این پروژه در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد و تعدادی ویژگی فنی را به همراه دارد که به آن کمک می کند تا به هدف خود برسد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx