شوخی هاسکینسون با خاموشی سولانا!

سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 474 نفر

اوایل امروز، شبکه سولانا یک قطعی دیگر را تجربه کرد و تراکنش‌ها را پردازش نمی‌کرد. بر اساس توئیتی که توسط حساب توییتر @SolanaStatus منتشر شده است، توسعه دهندگان درون اکوسیستم سخت تلاش می کنند تا مشکل را شناسایی کرده و شبکه را مجددا راه اندازی کنند. بنیانگذار کاردانو، IOG و یکی از بنیانگذاران اتریوم، چارلز هاسکینسون، نتوانستند از رقیب کاردانو که بنیانگذاران آن قبلاً انتقاداتی را به زنجیره کاردانو وارد کرده بودند، بگذرد. این اولین بار نیست که بنیانگذاران سولانا و هاسکینسون در مورد زنجیره های رقیب خود “اراده ادبی رد و بدل می کنند”.

سولانا

پس از قطعی امروز ساعتی پیش شبکه سولانا با موفقیت راه اندازی مجدد شد. این یک قطع دیگر در یک سری از خرابی‌های موقتی اکوسیستم بود که در طول سال ۲۰۲۲ رخ داد. در کمتر از یک سال، این اولین قطعی سولانا نبوده است. طبق توییت دیگری از SolanaStatus@، سولانا شبکه بتا خود را دوباره راه اندازی کرد. اکنون، تمام اپراتورهای شبکه به بازیابی خدمات مشتری ادامه خواهند داد که چندین ساعت طول می کشد

قطعی های قبلی سولانا در سال جاری دفعه قبل که سولانا با بیش از چهار ساعت خاموشی مواجه شد، در ژوئن بود. در ژانویه، این شبکه برای بیش از ۱۸ ساعت از کار افتاد و ضررهای زیادی را به معامله‌گرانی وارد کرد که قادر به فروش توکن‌های SOL خود نبودند و فقط شاهد سقوط قیمت بودند و مقدار زیادی پول از دست دادند. در زمان نگارش این خبر، SOL با کاهش ۶.۳۵ درصدی در اخبار، با قیمت ۳۳.۰۹ دلار معامله می‌شود که تقریباً به طور کامل سودهای بیش از ۹ درصدی خود را که در چند روز گذشته دیده بود، از بین می‌برد.

سولانا

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx