شبکه سولانا متصل شد

سولانا
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

سولانا پس از قطعی شب جمعه به دلیل یک گره پیکربندی نادرست که مانع از پردازش تراکنش های بلاک چین شد، دوباره آنلاین شده است.

به نظر می‌رسد که یک اعتبارسنجی یک نمونه اعتبارسنجی تکراری را اجرا می‌کند، به این معنی که به‌جای اینکه اعتبارسنجی یک بلوک واحد تولید کند، هر نمونه هر یک یک بلوک تولید می‌کند.

شرکت نرم‌افزار و بلاک‌چین Stakewiz که یک گره اعتبارسنجی را در سولانا اجرا می‌کند، در یک تاپیک توییتری گفت: «به خودی خود مشکلی نیست و شبکه باید آن را مدیریت کند.

این باعث شد که بلاک چین انشعاب کند زیرا اعتباردهندگان نمی‌توانستند در مورد اینکه کدام یک درست است به توافق برسند. این دوشاخه باعث ایجاد یک مسیر کد مبهم می‌شود که اعتبارسنجی‌ها را قادر به بازگشت به فورک اصلی نمی‌کند. Stakewiz پیشنهاد کرد که شکست شبکه سولانا در اصلاح وضعیت ممکن است به دلیل راه‌اندازی شکست گره باشد.

تصمیم برای راه اندازی مجدد شبکه از ۱۵۳۱۳۹۲۲۰، آخرین شکاف تایید شده گرفته شد. شروع مجدد در ساعت ۷ صبح UTC کامل شد. Dapps در حال کار برای بازیابی خدمات هستند.

سولانا علیرغم اینکه خود را به عنوان یک بلاک چین با کارایی بالا معرفی کرده است، طی سال گذشته دچار یک سری قطعی شده است. در سپتامبر ۲۰۲۱، تقریباً ۱۸ ساعت آفلاین شد.

همچنین در اوایل ماه مه حدود هفت ساعت منجمد شد تا اعتبارسنجی‌ها مجدداً راه‌اندازی شدند و در ماه ژوئن برای حدود چهار ساعت آفلاین شد. این شبکه در ماه های ژانویه، مارس، آوریل و می شاهد عملکرد ضعیفی بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx