بررسی وضعیت و عملکرد کاردانو با نزدیک شدن به واسیل

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 405 نفر

این هفته احساسات درمورد کاردانو [ADA] پس از آخرین به‌روزرسانی در مورد پذیرش Vasil در ۲۷ آگوست، مثبت است. طبق گفته Pool Tool، حدودا ۶۹% از گره‌های اپراتور استخر کاردانو آخرین نسخه بروزرسانی ۱.۳۵.۳ را پذیرفته‌اند. با این حال، جامعه همچنان منتظر حداقل ۶ درصد بیشتر برای شروع اجرای به روزرسانی واسیل است.

جالب اینجاست که هفته شروع بسیار خوبی برای کاردانو داشت تا اینکه پس از سخنرانی پاول، بازارهای ارز دیجیتال کاهش یافتند. از آن زمان، در روز گذشته جرقه‌های قرمزی در سراسر دارایی‌های کریپتو وجود داشته است. خود ADA پس از اینکه یکی از دارایی های با عملکرد برتر این هفته در بازار بود، ضربه بزرگی خورده است. در حال حاضر پس از افت ۸.۳۱ درصدی در روز گذشته، در ۰.۴۳ دلار معامله می شود.

کاردانو اینجا، کاردانو آنجا

با توجه به پذیرش واسیل، روندهای اجتماعی کاردانو در رسانه های اجتماعی افزایش یافته است. طبق گزارش لونارکراش، کاردانو با توجه به عملکرد عظیم اخیر خود، “کوین روز” در ۲۶ آگوست بود. داده ها همچنین حاکی از آن است که سلطه اجتماعی کاردانو ۵۵.۵۶ درصد در ماه گذشته افزایش یافته است. علاوه بر این، منشن و مشارکت‌ اجتماعی برای کاردانو به ترتیب ۲۳.۶۳% و ۲۶.۰۴% در طول دوره مورد بررسی افزایش یافتند. جای تعجب نیست که Input Output نیز برای راه اندازی واسیل هیجان زده باشد. به منظور آگاهی، سایتی را برای آخرین به روز رسانی های واسیل برای جامعه راه اندازی کرده اند.

وضعیت ADA

با توجه به شرایط بازار، نمی توان آخرین روند نزولی توکن ADA را به خاطر عملکرد شبکه دانست. از نمودار زیر می بینیم که معامله ADA حداقل تا اواسط آگوست یک تجارت پرسود برای سرمایه گذاران بوده است. با کاهش شدید ارزش توکن در ۱۹ اگوست، سودها نیز کاهش یافت.

سرمایه گذاران ADA خوشحال می شوند؟

سرمایه‌گذاران در جامعه کاردانو می‌توانند در روزهای آینده با آرام شدن تنش‌های فدرال‌رزرو، از تسکین کمی اطمینان حاصل کنند. مشاهده برخی واکنش ها در فضای توییتر گیج کننده است زیرا آنها پاول، مدیر فدرال رزرو را به خاطر آخرین اظهاراتش محکوم می کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx