تحلیل و بررسی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 376 نفر

قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته کاهش جدیدی را در نمودار خود ثبت کرد. قیمت این آلت کوین در روز گذشته ۷ درصد کاهش یافت. در هفته گذشته، اتریوم ۹ درصد کاهش یافت و زیر سطح حمایت ۱۵۲۰ دلار معامله شد. ضعف گسترده‌تر بازار را می‌توان عامل نزول بیشتر آلت‌کوین‌ها دانست. قیمت اتریوم در تلاش بود تا خود را بالاتر از حمایت لحظه ای خود نگه دارد، اما با فروش قابل توجهی روبرو شد.

چشم انداز تکنیکال این کوین نیز به سمت قدرت نزولی اشاره دارد. به محض اینکه ETH نتوانست از سطح حمایت خود فوری دفاع کند، خریداران از بازار خارج شدند. اگر اتر نتواند بالاتر از سطح قیمت ۱۴۰۰ دلار معامله شود، ممکن است به سقوط در نمودار ادامه دهد. بیت کوین تا مرز ۱۹۹۰۰ دلار سقوط کرد که باعث شد فروشندگان در بازار فعال شوند. سقوط به زیر سطح ۱۴۰۰ دلار باعث می شود که قیمت اتریوم در سطح ۱۳۶۷ دلار باقی بماند. برای اینکه آلتکوین بتواند تز نزولی خود را بشکند، حمایت بازار و قدرت خرید گسترده‌تر مورد نیاز است.

تحلیل قیمت اتریوم: نمودار چهار ساعته

قیمت اتریوم در زمان نگارش این مقاله ۱۴۷۰ دلار می باشد. این آلتکوین سعی کرده بود در نمودار خود بهبود یابد و حرکت فعلی قیمت می تواند یک اصلاح باشد. فشار فروش پس از سقوط قیمت اتریوم به زیر ۱۵۰۰ دلار تقویت شد. سطح حمایت فوری برای اتر در حدود ۱۴۰۰ دلار بود. اگر اتریوم بالاتر از سطح ۱۴۰۰ دلار باقی بماند، می‌توان از ضررهای بیشتر جلوگیری کند. تا زمانی که قیمت اتریوم به بالای سقف قیمت ۱۵۰۰ دلار نرود، اقدام نزولی قیمت در نمودار باقی خواهد ماند. مقدار ETH معامله شده کاهش یافته است که نشان دهنده افزایش قدرت فروش است.

تحلیل تکنیکال

ETH در نمودار چهار ساعته در بیشینه فروش است. فروش بیش از حد ناگهانی بیت کوین باعث شده بود که خریداران اعتماد خود را نسبت به این دارایی از دست بدهند و آلت کوین های اصلی همان مسیر را دنبال کردند. شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر ۲۰ بود و این il نشان دهنده شرایط فروش بیش از حد بود. قیمت اتریوم کمتر از خط ۲۰-SMA بود و این بدان معنی بود که فروشندگان شتاب قیمت در بازار را هدایت می کردند.

قدرت فروش اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. این کوین بیش از حد فروخته شد و سایر اندیکاتورهای تکنیکال نیز سیگنال فروش را نشان دادند. واگرایی میانگین متحرک همگرایی حرکت قیمت و همچنین شانس برگشت را نشان می دهد. MACD تحت یک متقاطع نزولی قرار گرفت و هیستوگرام های قرمز رنگی را در زیر نیم خط تشکیل داد که یک سیگنال فروش است. باندهای بولینگر نشان دهنده نوسانات قیمت هستند. شکاف بین باندها در زمان انتشار افزایش یافت و به سمت افزایش شانس نوسان قیمت ها اشاره کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx