کاردانو در نیمه راه ارتقاء واسیل

کاردانو در نیمه راه ارتقاء واسیل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 421 نفر

هارد فورک واسیل کاردانو که قرار بود در ماه ژوئن راه اندازی شود، تقریبا تکمیل شده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط PoolTool، حدود ۴۶ درصد از اپراتورهای سهام (SPOs) گره های خود را به نسخه ۱.۳۵.۳ که هفته گذشته منتشر شد، به روز کرده اند.

نسخه به شدت آزمایش شده برای ارتقاء هارد فورک آتی وسیل انتخاب شده است. همانطور که گزارش شده، ۷۵٪ از SPO ها باید قبل از اینکه ارتقاء مورد انتظار انجام شود، گره های خود را ارتقا دهند. علاوه بر این، بنیاد کاردانو باید حداقل ۲۵ صرافی ارز دیجیتال را قبل از راه اندازی شبکه اصلی داشته باشد تا از سطح نقدینگی کافی اطمینان حاصل شود. نگرانی‌ها در مورد شبکه آزمایشی کاردانو پس از یک توییت که توسط یک توسعه‌دهنده اکوسیستم منتشر شد، غالب شد.

در جریان پخش زنده اخیر، چارلز هاسکینسون از Input Output به سرمایه گذاران اطمینان داد که هیچ مشکل کیفی در ارتقاء واسیل وجود ندارد. اخیرا، هاسکینسون معتقد است که بحث در مورد مسائل فنی پیچیده باید از رسانه های اجتماعی دور بماند. ارتقاء واسیل در ابتدا قرار بود در اوایل ژوئن به صورت زنده در شبکه اصلی پخش شود، اما به دلیل مشکلات فنی چندین بار به عقب انداخته شد.

انتظار می‌رود که این ارتقای جاه‌طلبانه، قابلیت‌های مقیاس‌پذیری کاردانو را تا حد زیادی افزایش دهد. هارد فورک آلونزو کاردانو که در سپتامبر گذشته راه اندازی شد، قراردادهای هوشمند را فعال کرده است. توکن ADA به دلیل جنجال‌های شبکه آزمایشی ضعیف عمل کرده و در هفته گذشته ۱۸.۲۴ درصد کاهش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx