انجمن بلاک چین که قصد دارد هند را به قطب جهانی وب ۳ تبدیل کند

بلاک چین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 452 نفر

گروه حمایت از بلاک چین  قصد دارد یک مدل همکاری را اتخاذ کند و با تنظیم کننده ها، دولت، صنعت و موسسات تحقیقاتی همکاری خواهد کرد.

گروهی از اینفلوئنسرهای برجسته در ایالت تلانگانای هند با حضور جِیش رانجان، دبیر اصلی دولت ایالتی برای صنعت، بازرگانی و فناوری اطلاعات برگزار شد. حیدرآباد دومین مرکز بزرگ فناوری هند پس از بنگالورو است.

IBF در پی اتخاذ مدل مشارکتی

پلتفرم جدید حمایت از بلاک چین هند گفت که چشم انداز آن این است که هند را به مرکز جهانی بلاک چین و وب ۳ تبدیل کند. این پلتفرم یک مدل همکاری را اتخاذ خواهد کرد و با دولت، قانونگذاران، صنعت و موسسات تحقیقاتی برای ترویج وب ۳ همکاری خواهد کرد.

IBF دستور کار ۱۰ ماده‌ای را اتخاذ کرده است که شامل : تسریع اکوسیستم استارت‌آپ، حمایت از شرکت‌های فناوری بلاک چین و ایجاد یک استخر استعداد برای رشد پایدار اکوسیستم بلاک چین است.

مجموعه تأثیرگذاران با تخصص دامنه در حوزه‌های مختلف بلاک چین برای تشکیل گروه‌های ذینفع خاص (SIG) مانند CBDC، متاورس و چارچوب سیاست استفاده خواهد شد.

به گزارش رسانه ها با استناد به روابط عمومی از این رویداد، این انجمن به زودی یک محرک عضویت را با ماموریت ایجاد بزرگترین جامعه وب ۳ در جهان راه اندازی خواهد کرد.

دولت ایالتی در پی ترویج نوآوری های Web3

رانجان با راه اندازی پلت فرم حمایت از بلاک چین هند گفت که دولت ایالت تلانگانا قصد دارد یک سندباکس نظارتی برای ترویج برنامه های وب ۳ منتشر کند. این به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا راه‌حل‌هایی را پیرامون NFT، توکن‌ها و سایر برنامه‌ها بسازند.

او گفت: «این سندباکس به ایجاد یک گفت‌وگوی معنادار بین همه ذینفعان از جمله تنظیم‌کننده‌ها، استارت‌آپ‌ها و سیاست‌گذاران کمک می‌کند تا به رویکردی ظریف در تکامل یک چارچوب وب ۳ مؤثر برسیم.»

IBF در بحبوحه سیاست سختگیرانه رمزنگاری هند

راه اندازی انجمن حمایت از بلاک چین متمرکز بر هند، با توجه به محبوبیت فزاینده ارزهای دیجیتال از یک سو و رویکرد سختگیرانه تنظیم کننده ها و دولت ها از سوی دیگر، دارای اهمیت است.

اخیراً، اداره تحقیقات جرایم مالی هند، اداره اجرای (ED)، حساب‌های بانکی WazirX و Vaud را به اتهام پولشویی مسدود کرد.

از اول آوریل، هند شروع به وضع مالیات سنگین ۳۰ درصدی بر عایدی سرمایه و از ۱ ژوئیه، ۱ درصد کسر مالیات در منبع برای تمام تراکنش‌های ارز دیجیتال کرده است. این حرکات به شدت بر حجم معاملات تاثیر گذاشته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx