بایننس کارت مورد پذیرش در ۹۰ میلیون درگاه مسترکارت

بایننس کارت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 430 نفر

دارندگان شیبا اینو ، کاردانو و سایر رمزارز ها که توسط بایننس کارت آرژانتین پشتیبانی می شوند، اکنون می توانند از دارایی های خود برای خرید و پرداخت صورتحساب استفاده کند. این کارت در بیش از ۹۰ میلیون درگاه مسترکارت در سراسر جهان، در فروشگاه ها و آنلاین شاپ ها پشتیبانی می شود.

همانطور که توسط مایکل میباخ، مدیرعامل مسترکارت اعلام شد، پایلوت کارت بایننس در آرژانتین شروع به کار‌‍ کرد. بایننس کارت قبلاً به عنوان بخشی از مشارکت این صرافی و مسترکارت برای پر کردن شکاف بین ارزهای دیجیتال و خریدهای معمولی معرفی شده بود. در آن زمان گفته شد که آرژانتین اولین کشوری است که این محصول را در آمریکای لاتین خواهد داشت.

اعلامیه بایننس مبنی بر گنجاندن ریپل، شیبا و آوالانچ در کارت بایننس به همین ترتیب مورد استقبال قرار گرفت. ۱۴ ارز رمزنگاری شده در حال حاضر توسط این کارت پشتیبانی می‌شوند.

۹۰ میلیون درگاه مسترکارت

پیش تر بایننس در صفحه اطلاعات پرسش‌های متداول خود این خبر را بیان کرد. هم اکنون همه کاربران جدید و فعلی بایننس در آرژانتین می توانند از کارت خود برای پرداخت های روزمره استفاده کنند. کاربران می توانند برای انجام تراکنش‌های مبتنی بر ارز دیجیتال و پرداخت صورت‌حساب در بیش از ۹۰ میلیون درگاه مسترکارت در سراسر جهان، از این کارت بهره ببرند. چه در فروشگاه و چه به صورت این کارت آنلاین را می توان در هر نقطه از جهان در هر درگاه مسترکارت استفاده کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx