احتمال یک شکست عظیم در ADA/BTC

احتمال یک شکست عظیم در ADA/BTC
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 482 نفر

قیمت ADA در حال افزایش است

با افزایش قیمت کاردانو، ADA ; دن گامباردلو، بنیانگذار Crypto Capital Ventures، پیشنهاد کرده است که; “یک شکست بالقوه عظیم ADA” در جفت ارز ADA/BTC در حال شکل گیری است. با توجه به داده‌های CryptoCompare، قیمت ADA در یک ساعت گذشته بیش از ۱% و در مجموع نزدیک به ۸% در دوره ۲۴ ساعته گذشته افزایش یافته است و از بیتکوین و اتریوم نیز عملکرد بهتری نشان داده است.

با وجود اینکه هارد فورک مورد انتظار Vasil ;(که انتظار می‌رود بهبود عملکرد «عظیم» را در شبکه این ارز دیجیتال ایجاد کند) «چند هفته دیگر» به تعویق افتاد; قیمت این ارز دیجیتال در حال افزایش است. چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Input Output Global خاطرنشان کرد که; هارد فورک Vasil با وجود کامل بودن کدها  به تعویق افتاده است. وی توضیح داد که تیم پشتیبان کاردانو می خواست اطمینان حاصل کند که همه چیز پس از فروپاشی ترا به آرامی پیش می رود.

قیمت کاردانو در حال افزایش است

تغییرات قیمت روزانه بر حسب دلار

افزایش انباشت کاردانو

هارد فورک Vasil شامل چهار پیشنهاد بهبود کاردانو (CIP) خواهد بود. همانطور که CryptoGlobe گزارش داد; داده‌های قیمتی کوین‌بیس نشان می‌دهد که کاربران این صرافی ارزهای دیجیتال; به طور میانگین یک دوره ۱۵۳ روزه کاردانو را نگهداری(هدل) میکنند; به این معنی که معامله‌گران ADA در این پلتفرم دارایی‌های خود را برای مدت زیادی قبل از «فروش یا ارسال آن» نگه می‌دارند. زمان نگهداری طولانی “نشانه‌ای از روند انباشتگی” است. در حالی که زمان نگهداری کوتاه “نشان دهنده افزایش حرکت توکن‌ها است. دن گامباردلو از کریپتو کاپیتال ونچرز پیشنهاد کرده است که ADA به زودی از بیت کوین پیشی خواهد گرفت; زیرا یک شکست «بالقوه عظیم» در حال شکل گیری است.

گامباردلو در ویدئویی اشاره کرد که اندیکاتور (MACD) در نمودار ADA/BTC یک علامت صعودی بالقوه است. MACD یک شاخص حرکتی است که از روند پیروی می کند. او خاطرنشان کرد که در حالی که کاردانو در برابر بیت کوین “شتاب صعودی” به دست می‌آورد، شاهد قله و کف های بالاتر هستیم. او گفت که یک خط برای زیر نظر داشتن، میانگین متحرک ۲۰ هفته ای است که حدود ۰.۶۵ تا ۰.۷۰ دلار است.

با این حال، این تحلیلگر افزود که رویدادهای کلان اقتصادی می تواند بر قیمت ADA تأثیر بگذارد و آن را به میانگین متحرک ۲۰ روزه در ۰.۴۳ دلار بازگرداند. در اوایل این ماه، گروهی از کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کردند که قیمت کاردانو تا سال ۲۰۲۵ به ۲.۹۳ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۶.۵۳ دلار خواهد رسید، اگرچه کارشناسان معتقدند که تا پایان سال، این ارز دیجیتال تنها ۰.۶۳ دلار معامله خواهد شد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx