قیمت کاردانو پایین‌تر از ارزش واقعی آن است

قیمت کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 289 نفر

داده های آنچین دلایل قانع کننده ای را ارائه می کند که چرا کاردانو با تخفیف قابل توجهی معامله می شود. در یک پست وبلاگی، سنتیمنت استدلال کرد که ADA رشد کرده اما قیمت آن در سال ۲۰۲۲ سرعت خود را حفظ نکرده است.

شاخص‌ها به پایین بودن قیمت کاردانو اشاره دارند

کاردانو در مقایسه با اتریوم، سولانا و سایر رقبای برتر به طرز چشمگیری کمتر ارزش گذاری شده است. شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین سنتیمنت یک پست وبلاگی منتشر کرد. در این پست برخی از علائم نشان می داد که فروشندگان ADA به آرامی خسته می شوند. در هر نزول قیمت ADA، کوین‌های کمتری در بلاکچین ضرر می کنند؛ به این معنی که قدرت فروش به طور مداوم در حال کاهش است.

قیمت کاردانو

پست توییتری سنتیمنت

دلیل دیگر برای خوش بین بودن به کاردانو کاهش حجم معاملات است. کاهش حجم معمولاً یکی از قوی‌ترین سیگنال‌های تغییر روند در بازارهای ارز دیجیتال است. با ادامه این روند، خرس ها یا گاوها به تدریج کنترل خود را از دست می دهند که این امر منجر به تغییر روند می شود. چنین سناریویی را می توان برای ADA در سال ۲۰۲۳ شاهد بود، به خصوص اگر بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال در حال بهبود باشد. تحلیلگران سنتیمنت بر این باورند که قیمت ADA بر اساس شاخص‌های فوق‌الذکر “افزایش ارزش” خواهد داشت، اگرچه تجربه ثابت کرده است که هیچ چیزی تضمینی نیست.

آیا ADA صعودی است یا خیر؟

سال جاری برای بازارهای مالی سال بسیار سختی بوده است و بازار کریپتو نیز از این سختی‌ها در امان نمانده است. چشم انداز کوتاه مدت کاردانو تاریک به نظر می رسد. علیرغم اینکه سنتیمنت پیشنهاد می کند که کاردانو بسیار کمتر از ارزش واقعی خود معامله می شود.

قیمت کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۱۰ درصد کاهش یافته است و در حال حاضر در حدود ۰.۲۴۶ دلار معامله می شود. بر اساس اطلاعات سایت کوین گکو، کاردانو در اوج خود در سپتامبر ۲۰۲۱، در حدود ۳.۰۹ دلار معامله می‌شد. قیمت کاردانو از اوج تاریخی خود حدود ۹۲درصد ریزش داشته است. حتی زمانی که شرکت‌های جدید به بازار می‌پیوندند و نهنگ‌ها شروع به انباشت می‌کنند، محیط اقتصاد کلان جهانی، کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران و اقدامات اخیر قیمت نشان می‌دهد که هیچ دلیل آشکاری مبنی بر صعودی شدن ADA در آینده نزدیک وجود ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx