انباشت ADA توسط نهنگ‌های کاردانو

کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 434 نفر

نهنگ‌های کاردانو در دو ماه گذشته از خواب خود بیدار شده اند. این کیف پول های بزرگ ADA در اوایل نوامبر روند انباشت را آغاز کردند و صدها میلیون توکن را در دوره‌ای شش هفته ای ذخیره کردند.  این انباشت‌ها می‌توانند در طول زمان بر قیمت این دارایی دیجیتال تاثیر بگذارند.

نهنگ‌های کاردانو ۸۳ میلیون دلار به دست آوردند

سنتیمنت، گردآورنده داده‌های بلاکچین، نموداری را در توییتر منتشر کرد که روند تجمع نهنگ‌های کاردانو را نشان می‌داد. کیف پول هایی که بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ ADA را در خود جای داده اند از ۷ نوامبر خرید خود را افزایش داده اند و در طی ۶ هفته دارایی های خود را بیش از ۱۰% افزایش داده اند.

در ابتدای نوامبر، این کیف پول ها حدود ۱۰.۵ درصد از کل عرضه ADA را در اختیار داشتند. با این حال، کمتر از دو ماه بعد، این رقم اکنون به ۱۱.۶۰ درصد می رسد، زیرا آنها بیش از ۳۳۰ میلیون توکن ADA به ارزش ۸۳ میلیون دلار را به موجودی خود اضافه کردند.

نهنگ‌های کاردانو

نمودار رشد آدرس‌هایی که بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار ADA را نگه می‌دارند

بیشتر خریدها در دوره‌هایی بوده است که قیمت ADA با افت مواجه شده بود و به سطوح قیمتی پایین‌تر سقوط می‌کرد.

تاثیر بر قیمت ADA

تجمعی به این بزرگی معمولاً تأثیر مثبتی بر قیمت دارایی دیجیتال مانند ADA دارد. با این حال، با توجه به شرایط اخیر بازار و روند نزولی که کاردانو در آن بوده است، این انباشت اثر مطلوبی نداشته است.

ADA به‌جای تغییر روند و بهبود قیمت، به حرکت خود به سوی ۰.۲۵ دلار ادامه می‌دهد. با توجه به بالاترین قیمت خود، یعنی ۳.۱۰ دلار، قیمت حال حاضر یک کف محسوب می‌شود. علاوه بر این، عدم پیشرفت مثبت در شبکه کاردانو کمکی به این شبکه نکرده است.

خطر دیگری که با انباشت‌های این چنینی همراه می‌شود، احتمال فروش ناگهانی است. هر چه این نهنگ‌ها سکه های بیشتری در اختیار داشته باشند، هنگام فروش، تاثیر بیشتری بر قیمت ADA خواهند گذاشت. بنابراین بازتابی از این ریسک در قیمت دارایی دیجیتال نیز وجود دارد.

قیمت کاردانو

نمودار ساعتی کاردانو

انتظارات همچنان بالاست زیرا جامعه انتظار دارد قیمت ها در دو ماه آینده بیش از ۸۰ درصد رشد کنند. اگر این اتفاق بیفتد، ADA می‌تواند با قیمت متوسط ۰.۴ دلار در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ به فروش برسد. با این حال، اگر کاردانو نتواند بالای ۰.۲۵ دلار بماند ممکن است کاهشی ۲۰ درصدی را قبل از پایان سال ۲۰۲۲ تجربه کند.

ADA در زمان نگارش این مقاله با قیمت متوسط ۰.۲۵ دلار در حال معامله است. قیمت در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۵۱ درصد افزایش یافته است و حجم معاملات با ۳۷ درصد کاهش به ۱۳۲ میلیون دلار برای مدت مشابه رسیده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx