استیبل کوین USDA کاردانو در اوایل سال ۲۰۲۳ راه اندازی می شود

استیبل کوین USDA
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 496 نفر

اکوسیستم کاردانو قرار است تا پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ اولین استیبل کوین با پشتوانه فیات و منطبق با مقررات را راه اندازی کند. این استیبل کوین USDA نامیده می شود و قرار است اکوسیستم دیفای کاردانو را سالم تر و پایدارتر  کند.

USDA، استیبل کوین کاردانو با پشتوانه فیات و سازگار با مقررات

به گفته امورگو، بازوی رسمی تجاری و یکی از نهادهای بنیانگذار بلاکچین کاردانو، استیبل کوین USDA قرار است در سال ۲۰۲۳ راه اندازی شود. USDA اولین محصول این شرکت در مجموعه محصولات “Anzens” آن با هدف پر کردن شکاف بین امور مالی سنتی ( TradFi) و دیفای است. USDA قرار است سال آینده به طور انحصاری روی پلتفرم Anzens راه اندازی شود که در آن کاربران می توانند USD خود را از طریق کارت های اعتباری یا نقدی خرج کنند یا توکن بومی کاردانو، ADA را به USDA تبدیل کنند. این طرح گسترده‌تر همچنین شامل خدمات وام‌دهی و استقراض، پرداخت‌های کارتی مبتنی بر کریپتو و پل‌هایی بین بازارهای سنتی و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) می‌شود.

امورگو اخیراً شراکتی را با یک شرکت خدمات مالی مستقر در ایالات متحده شروع کرده است که به عنوان شریک بانکی استیبل کوین عمل می کند و تضمین می کند که USDA مطابق مقررات است. حمایت USDA از دارایی های دنیای واقعی به ایجاد ثبات قیمت قوی و بلندمدت کمک می کند که در نهایت می تواند منجر به خدمات مالی قابل اعتمادتر برای اکوسیستم کاردانو شود. مدیر عامل فین‌تک امورگو ،وینث بووانگیری، گفت که معرفی یک استیبل کوین که کاملاً با پشتوانه فیات می‌باشد و سازگار با مقررات است،گام بعدی در تحقق آینده جامعه است.

USDA از ثبات دلار آمریکا استفاده می کند

استیبل کوین جدید، که با نسبت ۱:۱ به دلار آمریکا، ارز ذخیره جهان مرتبط است، توسط بلاکچین کاردانو طراحی شده است تا از شرکت های وب۳ و مصرف کنندگان بازار کریپتو محافظت کند و تراکنش های سریع جهانی را انجام دهد. علاوه بر دلار، امورگو به زودی تبدیل سایر استیبل کوین ها مانند USD Coin (USDC) و تتر (USDT) را نیز فعال می کند. این شرکت قصد دارد در نهایت ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سایر ارزهای دیجیتال را مبادله کند.

سقوط استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD در ماه می نشان داد که یک استیبل کوین با پشتوانه دلار به کاهش عدم قطعیت در مورد استیبل کوین های الگوریتمی کمک می کند. این توسعه خوش‌بینانه اخیر کاردانو، می‌تواند به افزایش قیمت ADA به قیمت بسیار ارزنده ۱ دلار کمک کند. در زمان نگارش این مقاله، ADA با قیمت ۰.۳۰۷۶ دلار با ارزش بازار ۱۰.۶ میلیارد دلار معامله می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx