افزایش چشمگیر کیف پول های کاردانو

کیف پول کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 384 نفر

افزایش چشمگیر کیف پول های کاردانو

تعداد کیف‌پول‌های کاردانو در ماه گذشته ۱۳۳۰۰ عدد افزایش یافته است. این افزایش نشان داد که تقاضای فزاینده ای برای کاردانو حداقل در کوتاه مدت وجود دارد. این علاقه فزاینده را می‌توان به تلاش‌های روزافزون کاردانو برای توسعه شبکه نسبت داد.

در توییتی که توسط کاردانودیلی در ۸ دسامبر منتشر شد، بیان شد که تعداد مشارکت‌های انجام شده در گیت هاب پلتفرم کاردانو افزایش یافته است. کاردانو از بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال در این دسته بهتر عمل کرده است.

توسعه گیت هاب پلتفرم های مختلف

مقایسه توسعه گیت هاب پلتفرم های مختلف

یکی دیگر از شاخص های عملکرد کاردانو، فعالیت صرافی غیرمتمرکز (DEX) آن است. بر اساس داده های ارائه شده توسط DappRadar، مینی سواپ، یک صرافی غیرمتمرکز محبوب روی شبکه کاردانو، هفته گذشته افزایش زیادی را از نظر حجم مشاهده کرد و حجم مبادلات آن ۱۸.۶۱ درصد افزایش یافت. همچنین تعداد معاملات در این صرافی در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۱۵ درصد رشد داشته است.

فعالیت رو به رشد در DEX های کاردانو بر ارزش کل قفل شده (TVL) آن نیز تأثیر گذاشت. از تصویر زیر می توان مشاهده کرد که TVL  کاردانو پس از ۲۱ نوامبر به شدت افزایش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، ارزش کل قفل شده در شبکه کاردانو  پس از افزایش ۲.۳۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۰.۶۲ میلیون دلار بود.

با این حال، طبق گفته رسانه ها، هزینه های جمع آوری شده توسط کاردانو در ماه گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته است.

ارزش کل قفل شده کاردانو

ارزش کل قفل شده کاردانو

حرکت به سمت NFT ها: حجم NFTهای کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است. با این حال، تعداد NFT های فروخته شده توسط کاردانو کاهش یافت. بر اساس گزارش opencnft، تعداد NFT های فروخته شده در شبکه کاردانو ۱۲.۵۱ درصد کاهش یافته است.

حجم مبادلات NFT در 24 ساعت گذشته

حجم مبادلات NFT در ۲۴ ساعت گذشته

تحلیل داده های دیگر

این کاهش علاقه بر NFT های کاردانو تأثیر گذاشت و بر فعالیت زنجیره ای کاردانو نیز تأثیر گذاشت. حجم آن در هفته گذشته با یک کاهش قابل توجه همراه بود. در حال حاضر، حجم کاردانو از ۲۲۴ میلیون به ۱۴۲ میلیون در هفت روز گذشته کاهش یافته است. با این حال، فاندینگ ریت بایننس برای کاردانو همچنان بالا بود. بنابراین، یک چشم انداز صعودی برای کاردانو در آینده می‌توان متصور بود. در زمان انتشار، کاردانو با قیمت ۰.۳۱۴ دلار معامله می شد. دامیننس این ارز دیجیتال در ماه گذشته ۸.۱۵ درصد کاهش یافته است و در حال حاضر ۱.۲۴ درصد از ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

فاندینگ ریت کاردانو

فاندینگ ریت کاردانو

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx