تحلیل شیبا | بررسی ارز شیبا اینو Shib

ارز دیجیتال شیبا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 435 نفر

تحلیل ارز دیجیتال شیبا

بیش از یک سال از زمانی که قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو به اوج بی‌نظیر خود رسیده است می‌گذرد و هنوز، نهنگ‌های این توکن در مواجهه با عملکرد نزولی این ارز، آشفته نمی‌شوند.

شواهد این وفاداری بی وقفه نهنگ ها بار دیگر نشان داده شد، زیرا یکی از بزرگترین نهنگ‌های ارز دیجیتال شیبا ۲.۸ تریلیون توکن را خرید. با توجه به مرورگر اتراسکن، با توجه به ارزش  فعلی شیبا، مبلغ خریداری شده بیش از ۲۶.۱۲ میلیارد دلار است.

شایان ذکر است که این نهنگ خاص برای بدست آوردن این مقدار شیبا بدنام شده است. با نگاهی دقیق به کیف پول مشخص شد که این نهنگ بین ۹ تا ۱۰ نوامبر حدود ۲.۳ میلیون دلار ارز دیجیتال شیبا جمع آوری کرده است. در پی این عملیات، شیبا نشان داد که هنوز در وضعیت نامناسبی قرار دارد. این به این دلیل بود که این میم کوین تنها توانست ۱.۵۷ درصد افزایش را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کند.

بر اساس نمودار روزانه، شاخص مکدی (MACD) نشان داد که شیبا پتانسیل بازیابی یک قدرت صعودی پایدار را دارد. این به دلیل موقعیت نزدیک ۱۲ تا ۲۶ میانگین متحرک نمایی (EMA) بالای هیستوگرام بود. با این حال، نقاط قوت فروشندگان (نارنجی) و خریداران (آبی) کمتر از حد میانگین بود.

نمودار یک روزه قیمت شیبا

نمودار یک روزه قیمت شیبا

نمودار بالا نشان می دهد که هر دو به سمت منطقه مثبت حرکت می کنند. از این رو، امکان تغییر روند به سمت صعودی وجود داشت، به خصوص که قدرت خرید تا حدودی بالاتر از فروشندگان بود.

شاخص (OBV) نزدیکی به منطقه صعودی را نشان می‌دهد. بنابراین، مشاهده افزایش قیمت می تواند به معنای فشار خرید شدید باشد.

آنالیز زنجیره ای (آنچین)

از نظر تحلیل آنچین، ارز دیجیتال شیبا به دلیل شاخص ورودی به صرافی خود دچار افت شدید شد. بر اساس داده های وبسایت سنتیمنت، ورودی به صرافی در ابتدا به ۲۲۳ میلیارد در ۸ دسامبر افزایش یافت و در حال حاضر به ۲۵.۱۶ میلیارد کاهش یافته بود.

توضیحی برای این کاهش این بود که سرمایه گذاران شیبا هنگام ریزش این ارز اقدام به خرید توکن های بیشتری کرده بودند. از این رو، این نشان دهنده فشار فروش کمتر است. از سوی دیگر میزان خروج ارز از صرافی به ۱۷.۷۴ میلیارد کاهش یافت. از آنجایی که قیمت کاهش یافته است، می‌توان استنباط کرد که فشار خرید نیز استثنایی نبود. بنابراین، روند احتمالی ارز دیجیتال شیبا این است که در منطقه ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار باقی بماند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx