اوپن سی از شبکه نوا آربیتروم پشتیبانی می‌کند

اوپن سی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 529 نفر

اوپن سی (OpenSea)، بزرگ‌ترین بازار کلکسیون‌های دیجیتال و توکن‌های غیرمثلی (NFT)، از شبکه نوا (Nova) آربیتروم پشتیبانی می‌کند.

نوا آربیتروم یک بلاکچین لایه۲ کاملاً جدید است که بر اساس فناوری آربیتروم ساخته شده است که برای تراکنش های بسیار کم هزینه با تضمین های امنیتی قوی بهینه شده است. با استفاده از اوپن سی که NFT‌ها را در این بلاکچین ادغام می‌کند، کاربران می‌توانند هنگام خرید یا فروش کلکسیون‌های دیجیتال به نوا به عنوان گزینه ارزان‌تری برای اتریوم دسترسی داشته باشند.

در سپتامبر ۲۰۲۲، اوپن سی از شبکه مقیاس‌پذیری لایه۲ خواهر نوا آربیتروم به نام آربیتروم پشتیبانی کرد. هر دو شبکه نوا و آربیتروم توسط آفچین لبز (Offchain Labs) طراحی شده اند. اوپن سی گفت که مجموعه های نوا آربیتروم با دیگر مجموعه های آربیتروم در این وب سایت دسته بندی خواهند شد.

اوپن سی اولین بازار NFT نیست که Nova را اضافه می‌کند. این شبکه توسط رقبای کوچکتر از جمله Trove by TreasureDAO، Babylons و ToFu نیز پشتیبانی می شود. نوا همچنین برای میزبانی توکن های جامعه ردیت (Reddit) استفاده می شود. با این حال، این شبکه هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفته است. طبق داده‌های دیفای لاما، نوا آربیتروم، در حال حاضر فقط ۸۹۰،۰۰۰ دلار ارزش کل قفل شده (TVL) دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx