کاردانو در کل ارزش قفل شده (TVL) یک رکورد جدید ثبت کرد

کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 500 نفر

رشد مثبت در اکوسیستم های دیفای و NFT کاردانو به عملکرد قیمتی مثبت برای توکن ADA تبدیل نشده است.

بر اساس داده‌های دیفای لاما، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در کاردانو در زمان نگارش مقاله به بالاترین حد خود یعنی ۳۴۵.۰۷  میلیون رسید. بیشترین سهم از کل ارزش قفل شده مربوط به صرافی غیرمتمرکز مین سواپ بود که ۳۹.۸ میلیون دلار را شامل می‌شد.

کاردانو

از نظر ارزش دلاری، کل ارزش قفل شده در دیفای کاردانو به ۱۰۹.۸ میلیون دلار می‌رسد که با بالاترین رکورد خود که بیش از ۳۰۰ میلیون دلار بود فاصله زیادی دارد.

فعالیت‌های دیفای کاردانو رشد می کنند

فعالیت‌های مربوط به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در شبکه کاردانو در سال جاری با راه اندازی چندین پروتکل جدید رشد کرده است. در ژانویه، استیبل کوین الگوریتمی کاردانو، جد (Djed)، شاهد عبور TVL خود از ۱۰ میلیون دلار در ۲۴ ساعت اول عرضه بود. از آن زمان، این پروژه به سرعت رشد کرده است و در حال حاضر بیش از ۱۰٪ (بیش از ۳۱ میلیون ADA) از توکن های قفل شده در شبکه را تشکیل می دهد.

علاوه بر Djed، سه پروتکل برتر دیفای کاردانو، مین سواپ، وینگ رایدر و ایندیگو (Indigo)، TVL خود را در ۳۰ روز گذشته افزایش داده اند. طبق داده‌های دیفای لاما، TVL مین سواپ با ۱۳ درصد افزایش به ۳۹.۸ میلیون دلار رسید، در حالی که وینگ رایدر و ایندیگو به ترتیب با ۰.۸۶ درصد و ۱.۵۰ درصد افزایش به ۱۶.۸۳ میلیون دلار و ۱۶.۷۶ میلیون دلار رسیدند.

سایر پروتکل های دیفای مانند Aada و Liqwid نیز در طول دوره گزارش رشد قابل توجهی را ثبت کردند.

NFT‌ها شکوفا می‌شوند

علاوه بر فعالیت‌های دیفای، شبکه کاردانو شاهد افزایش علاقه به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز بوده است. طبق داده‌های Dapps در کاردانو، بازار توکن‌های غیرمثلی JPG.store در شش دوره گذشته تراکنش‌های بیشتری نسبت به صرافی‌های غیرمتمرکز مانند Minswap، SundaeSwap و MuesliSwap داشته است. علاوه بر این، تعداد حساب‌های منحصربه‌فرد در تعامل با بازار بیشتر از ترکیب مین سواپ و SundaeSwap است.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، رشد NFT ها در اکوسیستم را در پادکست ۶ مارس برجسته کرد و گفت:

«نکته‌ای که در مورد NFT‌های کاردانو وجود دارد این است که در حال حاضر پر جنب و جوش ترین بخش کاردانو است. این سریعترین حرکت است؛ ۸ میلیون دارایی صادر شده است. من فکر می‌کنم بیش از نیمی از پروژه‌ها به نوعی با NFT مرتبط هستند، و دیدن آن سطح از دوام، انعطاف‌پذیری، اشتیاق و هیجان بسیار هیجان‌انگیز است.»

قیمت ADA هنوز در حال مبارزه است

در همین حال، رشد مثبت در اکوسیستم‌های دیفای و NFT کاردانو به عملکرد مثبت برای قیمت توکن ADA تبدیل نشده است.

طبق داده‌های CryptoSlate، در زمان انتشار مقاله قیمت توکن ADA با ۱.۹۳% کاهش به ۰.۳۱۹۹۴ دلار رسید. قیمت این دارایی دیجیتال در ۳۰ روز گذشته حدود ۲۰٪ کاهش یافته است. داده‌های IntoTheBlock نشان داد که ۸۷ درصد از سرمایه گذاران کاردانو در حال حاضر توکن را با ضرر نگه می دارند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx