بازار NFT بایننس از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کند

بازار NFT بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 448 نفر

دیروز، هشتم مارس، بازار توکن‌های غیرقابل تعویض بایننس، Binance NFT، پشتیبانی از شبکه پالیگان را اعلام کرده است. ادغام شبکه پالیگان به کاربران امکان می‌دهد تا علاوه بر شبکه هوشمند بایننس و شبکه اتریوم طیف گسترده تری از NFT ها را در بلاک چین پالیگان نیز کاوش و مبادله کنند.

با وجود این اعلامیه، بایننس رویکرد محتاطانه‌ای را در زمینه فهرست کردن NFTها در پیش گرفته است و گفته است که در حال حاضر همه مجموعه‌های NFT در این بازار در دسترس نخواهند بود. طبق پست وبلاگی بایننس، تنها مجموعه‌ NFTهای دست‌چین شده ERC-721 در شبکه پالیگان در بازار NFT بایننس موجود است. تاکنون ده مجموعه اضافه شده است اما این پلتفرم قصد دارد به طور منظم مجموعه‌های بیشتری را اضافه کند.

علاوه بر این، کاربران همچنین باید توکن بومی شبکه پالیگان، MATIC، را در کیف پول‌های خود نگه دارند تا NFT‌های پالیگان را برداشت کنند. این خبر بیش از یک ماه پس از انتشار یک به‌روزرسانی بایننس منتشر شد که قوانین خود را در مورد لیست‌های NFT تشدید می‌کرد. طبق این قوانین برای فروشندگان اجباری شد که احراز هویت (KYC) خود را تکمیل کننند و حداقل دو فالوور قبل از فهرست کردن مجموعه خود در پلتفرم بایننس داشته باشند. با‌یننس همچنین اعلام کرد که به صورت دوره‌ای فهرست‌های NFT را بررسی می‌کند و در صورتی که مشخص شود قوانین بازار را نقض می‌کند، آن‌ها را حذف می‌کنند. این صرافی اعلام کرد که:

«کاربران می‌توانند مواردی که به طور بالقوه قوانین و شرایط سرویس NFT بایننس را نقض می‌کنند را گزارش دهند. تیم نظارت ما فعالانه هرگونه گزارش کاربر در مورد محتوای جعلی یا مخرب را قبل از انجام اقدامات لازم بررسی می‌کند.»

نوامبر گذشته، کریستیانو رونالدو، اسطوره فوتبال، از راه اندازی مجموعه CR7 NFT خود بر روی پلتفرم خبر داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx