رونمایی کاردانو از محصول جدید خود به نام Hydra Pay

سیستم پرداخت Hydra Pay
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 409 نفر

بدیهی است که توسعه دهندگان کاردانو همیشه به دنبال راه حل های جدید برای افزایش مقیاس پذیری بلاک چین بودند. درواقع این تیم از گذشته تا به امروز، همیشه سعی داشته تا سریع ترین سیستم پرداخت نسبت به رقبای خود را ارائه دهد. اخیرا توسعه دهندگان شبکه کاردانو اعلام کردند در حال کار بر روی یک سیستم پرداخت جدید و تماماً غیر متمرکز هستند. این محصول جدید که با نام هایدرا پی ( Hydra Pay ) معرفی می شود، اگر با موفقیت در شبکه اجرا شود می تواند انقلابی نو در سیستم های پرداخت بلاک چینی ایجاد کند.

گفتنی است سیستم Hydra Pay، می تواند تراکنش های موجود در شبکه کاردانو را به شکل قابل توجهی سرعت ببخشد. همچنین این سیستم می تواند یک شبکه با مقیاس پذیری بی سابقه را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد. در ادامه همه چیز درباره سیستم جدید Hydra Pay را توضیح دادیم و تأثیرات مثبت این محصول جدید در بازار کریپتو را بررسی می کنیم.

سیستم پرداخت Hydra Pay کاردانو چیست؟

اخیرا توسعه دهندگان کاردانو اعلام کردند که در حال ساخت یک سیستم پرداختی جدید برای شبکه کاردانو هستند. این محصول جدید با نام Hydra Pay، شناخته می شود و قرار است انقلابی نو در مایکرو پرداخت های بلاک چین باشد. این سیستم از نظر مقیاس پذیری بی رقیب است و برای بهبود سرعت تراکنش های کاردانو تلاش می کند. سیستم غیر متمرکز هایدرا، در آینده توانایی پردازش بیش از یک میلیون TPS، را به شبکه کاردانو ارائه می دهد. Hydra Pay، یک راه حل لایه ۲ است که تلاش می کند تا شبکه کاردانو همانند سیستم های بانکی متمرکز، از پرداخت های آنی بهره مند شود. همچنین هدف این سیستم مقیاس پذیر، تغیر روش پرداخت شبکه به مایکرو پرداخت‌ های بلاکچین و توسعه حوزه DeFi است.

کاربرد Hydra pay

نمودار کاربرد Cardano Hydra

کاربرد سیستم پرداخت آنی کاردانو

درواقع Hydra Pay، یک ایده خلاقانه و جذاب از سوی تیم توسعه دهنده کاردانو است که می تواند حوزه پرداخت های کریپتویی را برای همیشه متحول کند. این پروتکل با ساختار Hydra و توانایی تکرار زنجیره اصلی کاردانو در یک دفترچه، پرداخت های در صف را به پرداخت های فوری تبدیل می کند. این سیستم از پروتکلی پیچیده برخوردار است که به بلاک چین کاردانو اجازه می دهد پرداخت های مستقیم و همتا به همتا کاربر را بدون نیاز به پردازش تمام تراکنش‌ ها فعال کند.

این امر در تراکنش های آنی، پرداخت های هر چه سریع تر و همچنین کاهش هزینه های کارمزد تاثیر قابل توجه ای خواهد داشت. این در حالی است که هم زمان کارایی، امنیت و مقیاس پذیری شبکه در زنجیره اصلی حفظ می شود. پروتکل هایدرا، به دلیل تسویه تراکنش ها به صورت مستقیم بین کاربران خارج از بلاک چین، از یک ساختار آدرس پروکسی منحصر به فرد استفاده می کند که اولویت را به حفاظت از مصرف کنندگان و تراکنش های سریع اختصاص می دهد. در این سیستم، کاربران می توانند از طریق فرایند وثیقه گذاری، وجوه خود را در یک قرارداد هوشمند یا آدرس پروکسی، قرار دهند. سپس مدارک مورد نظر برای گیرنده ارسال می شود تا پس از اخذ تأییدیه، وجوه کاربران فورا آزاد شود.

تاریخ راه اندازی Hydra Pay در کاردانو

اگرچه کاردانو هنوز تاریخ رسمی را برای عرضه سیستم Hydra Pay اعلام نکرده است، اما این تیم وعده داد که پروتکل هایدرا را تا آخر امسال در شبکه کاردانو راه اندازی می کند. این پروتکل می تواند امکانات و قابلیت های مختلفی را به کاردانو ارائه دهد. شایان ذکر است اگر این پروژه با موفقیت در بلاک چین کاردانو اجرا شود، اتفاقات مهمی در صنعت پرداخت های بلاک چین رخ می دهد. علاوه بر این، سیستم هایدرا نه تنها می تواند در افزایش مقیاس پذیری کاردانو تأثیر گذار باشد، بلکه در افزایش قیمت کاردانو نیز مؤثر خواهد بود. در حال حاضر قیمت هر واحد از ارز دیجیتال کاردانو $ ۰.۴۴۰۳۴۸ احتساب می شود. اما اگر محصول جدید هایدرا اهداف خود را درست به جای بیاورد، ممکن است شاهد افزایش قیمت بی سابقه ارز دیجیتال ADA باشیم.

Hydra Pay چیست؟

Hydra Pay محصول جدید کاردانو است که در راستای ارائه پرداخت های آنی تلاش می کند.

تأثیر Hydra Pay بر کاردانو و بلاک چین

مقیاس پذیری، تراکنش های سریع و هزینه کارمزد پایین همیشه از اصلی ترین مشکلات بلاک چین ها بودند. برای مثال اتریوم یکی از محبوب ترین بلاک چین های جهان است که همیشه با این چالش ها مواجه بوده است. همچنین موج جنونی از ارزهای Ordinal در نظام بیت‌ کوین، نمونه های بارزی از محدودیت های سیستم های موجود در مدیریت حجم زیادی از مایکرو تراکنش ها به شمار می روند. سیستم Hydra Pay با ارائه تراکنش های سریع‌ و ارزان‌ تر، به دنبال حل این چالش‌ ها است. همچنین این سیستم با هدف انقلاب در مایکرو پرداخت‌ های Web3 راه اندازی می شود و تسهیل تراکنش های شبکه را به همراه دارد.

طبق آخرین ادعا چارلز هاسکینسون (Charles Hoksinson)، بنیان گذار اصلی کاردانو، سیستم پرداختی هایدرا می تواند توان عملیاتی شبکه را افزایش دهد. وی عقیده دارد این سیستم توانایی پردازش بیش از یک میلیون تراکنش بر ثانیه را دارد. همچنین وی ادعا دارد که با استفاده از سیستم Hydra Pay، برنامه های غیر متمرکز dApps، قرارداد های هوشمند و بازی های بلاک چینی می توانند به راحتی تراکنش های مایکرو با حجم بالایی را فراهم کنند. این در حالی است که همچنان حفظ امنیت، توان عملیاتی بالا و کارمزد های پایین ارائه شوند. در حال حاضر بلاک چین کاردانو به طور روزانه حدود هفت میلیارد ADA را پردازش می کند. اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کاردانو می تواند با بهره گیری از سیستم هایدرا محدودیت های شبکه را از بین ببرد و توانایی پردازش تراکنش ها را به طور چشم گیری افزایش دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx