ایردراپ Cedro Finance | آموزش نحوه دریافت ایردراپ

ایردراپ سدرو فایننس
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۳ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4918 نفر

با ظهور دیفای یا صنایع مالی غیرمتمرکز، انقلاب بزرگی در دنیای کریپتوکارنسی صورت گرفت؛ چرا که پلتفرم‌های استقراضی (وام‌دهی و وام‌گیری)، فارمینگ، استیبل‌کوین‌های الگوریتمیک و چندین قابلیت دیگر به این صنعت افزوده شدند. باگذشت نزدیک به ۵ سال از آغاز این نوع آوری، روزبه‌روز دیفای پیشرفته‌تر می‌شود و توجه افراد بیش‌تری را به خود جلب می‌کند. پروژه‌ای که امروز به معرفی آن و آموزش دریافت ایردراپ آن می‌پردازیم یک جواهر در دنیای کریپتوکارنسی و دیفای خواهد بود. در این پست، با بررسی Cedro Finance با ما همراه شوید.

معرفی Cedro

سدرو فایننس (Cedro Finance) یک پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز میان زنجیره‌ای است که در آن کاربران می‌توانند دارایی‌های لیست شده را در چندین زنجیره مختلف با کارمزد تراکنش مقرون‌به‌صرفه وام دهند و یا وام بگیرند. وام‌دهندگان می‌توانند دارایی‌های خود را برای کمک به افزایش سطح نقدینگی پلتفرم سپرده‌گذاری کنند و وام‌گیرندگان می‌توانند به شیوه‌ای منحصربه‌فرد بیش از حد وثیقه‌شان وام بگیرند.

در واقع این پروتکل می‌تواند باعث تجمیع سرمایه درون پلتفرم‌های نقدینگی متفاوت شود که خبر بسیار خوبی است. مشکل پراکندگی نقدینگی یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که باعث کندشدن رشد بازار مالی نوین (کریپتوکارنسی‌ها) نسبت به بازار مالی سنتی (بانکداری) می‌شود.

سدرو این کار را به‌وسیله (توکن نقدینگی واحد سدرو – Cedro Unified Liquidity Token) انجام می‌دهد. این توکن در پلتفرم با نام Cult یاد می‌شود و تمام مسیر‌ها و شبکه‌هایی که به‌وسیله سدرو و Cult به یکدیگر متصل می‌شوند Root نام دارند. سرمایه‌هایی هم که قرار است به‌صورت واحد نگهداری و تجمیع شوند در استخر‌هایی با نام Branch نگهداری می‌شوند.

توکن CED

توکن بومی و کاربردی این شبکه که حضورش در وایت پیپر پروژه تأیید شده است CED نام دارد که هم‌زمان با راه‌اندازی نسخه اصلی پلتفرم منتشر خواهد شد. توسعه‌دهندگان به‌صراحت گفته‌اند که: “توکن CED به کسانی اختصاص خواهد داشت که برای ما و پروژه ما ارزش قائل بوده‌اند. یعنی وام‌دهندگان، وام‌گیرندگان و استیک کنندگان.”

ایردراپ سدرو فایننس

می‌توان از این جمله نتیجه گرفت که توکن CED به‌صورت ایردراپ بین کاربران و مشارکت‌کنندگان نسخه آزمایشی سدرو توزیع خواهد شد و انجام سه عملیات وام‌گیری، وام‌دهی و استیک سه تسک اصلی شرکت در این ایردراپ خواهد بود.

پلتفرم سدرو به‌ازای هر تراکنش انجام شده مقداری از کارمزد را تحت عنوان درآمد دریافت می‌کند و به درون پلتفرم تزریق و میان مشارکت‌کنندگان به نسبت زیر توزیع می‌کند:

  • ۶۵% متعلق به خزانه سدرو
  • ۲۵% متعلق به هولدرهای دو توکن CED و veCED
  • ۱۰% متعلق به veCED

به نظر می‌رسد توکن veCED،‌ توکن LP (تأمین نقدینگی) درون شبکه خواهد بود که کاربران در ازای استیک سرمایه خود آن را دریافت می‌کنند. همچنین میزان پاداش دریافتی از شبکه در ازای این تأمین نقدینگی و کمک به پیشرفت شبکه به دو عامل مدت‌زمان استیک و میزان استیک وابسته خواهد بود.

میزان پاداش پرداختی از سوی شبکه در حال حاضر ۱۰۰% به‌ازای هر دوره ۶ماهه لاک تایم است. یعنی اگر ۱۰۰ توکن را برای ۶ ماه استیک کنید، ۶ ماه دیگر ۱۰۰ توکن و یک سال دیگر ۲۰۰ توکن پاداش خواهید گرفت. در صورت تمایل به شکست لاک تایم، ۵۱ درصد از پاداش دریافتی شما کسر و مابقی واریز خواهد شد.

نکته مهم: باتوجه‌به سود نجومی که توسط پلتفرم در ازای استیک سرمایه پرداخت می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم هیچ سرمایه‌ای را از خودتان وارد پلتفرم نکنید و در صورت انجام و دریافت ایردراپ، بلافاصله آن را بفروشید.

توکنومیک CEDRO

سقف عرضه این توکن ۵۰۰ میلیون واحد و توکنمیک آن به‌صورت زیر خواهد بود:

  • ۵۰ درصد از کل عرضه برای اهداف توسعه جامعه استفاده می‌شود و به مدت ۴ سال به‌صورت خطی واگذار می‌شود.
  • ۲۰ درصد از کل عرضه به سرمایه گذاران خصوصی با ۹ ماه لاک تایم و ۲ تا ۳ سال واگذاری خطی بر اساس دور سرمایه گذاری اختصاص می یابد.
  • ۲۰ درصد از کل عرضه به تیم و مشاوران با یک لایک تایم ۹ ماهه و ۳ سال تخصیص خطی اختصاص یافته است.
  • ۱۰ درصد به فروش عمومی و بازارسازی اختصاص دارد.

آموزش دریافت ایردراپ سدرو

قبل از شروع، لازه به ذکر است که باید از IP غیر ایرانی استفاده کنید. برای دریافت این ایردراپ احتمالی و ساخت تعامل با تست نت باید از وبسایت App.cedro.finance استفاده کنید. بعد از ورود به سایت، کیف پول متامسک خود را متصل کنید. پیشنهاد می‌کنیم که از ولت اصلی خود استفاده نکنید و یک کیف پول جدید را به دریافت ایردراپ‌ها اختصاص دهید.

بعد از اتصال، شبکه را به یکی از شبکه‌های مورد پذیرش تغییر دهید، سپس گزینه Get Test Tokens در بالای صفحه وبسایت را انتخاب کنید.

دریافت ایردراپ

رمزارز رایگان

از آنجایی که گاهی اوقات لینک‌های این فاست‌ها با ایراد مواجه می‌شود با استفاده از لینک‌های زیر فاست‌های خود را دریافت کنید:

بعد از دریافت فاست‌ها، از پنجره بالایی با استفاده از گزینه Get تمام توکن‌های تستی را دریافت کنید. برای دریافت بعضی از این توکن‌ها ابتدا درخواست تغییر تست نت توسط متامسک به شما نشان داده خواهد شد. ضمنا پیشنهاد می‌شود بعد از تایید و انجام هر تراکنش،‌ تراکنش بعدی را ثبت کنید و تراکنش‌ها را بصورت همزمان ثبت نکنید.

بعد از اضافه کردن تمام ارزها و دریافت تمام فاست‌ها، از بالای صفحه وارد تب Market شوید. در این صفحه می‌توانید دو رمزارز testUSDC و testFTM را مشاهده کنید.

روی گزینه Detail روبه‌روی USDC‌ کلیک کنید.

ارز دیجیتال رایگان

در مرحله بعدی با استفاده از گزینه Supply برای تامین نقدینگی اقدام می‌کنیم. در صورتی که در شبکه تستی فانتوم نیستید، در خواست تغییر شبکه را تایید و TestUSDC را فعال کنید.

ایردراپ ارز دیجیتال

با انتخاب گزینه Enable‌ درخواستی در صفحه کوین مارکت کپ به شما نمایش داده می‌شود. تامین نقدینگی در این پلتفرم محتاج استفاده از پل لیر زیرو است که کارمزدش ۱۷ توکن تستی فانتوم است (ممکن است این عدد تغییر کند). برای تامین و جمع‌آوری این مقدار از فانتوم می‌بایست در وبسایت فاست فانتوم (که در بالاتر متن لینک آن را دید) هر ۵ دقیقه یکبار برای دریافت فاست اقدام کنید.

بعد از جمع آوری مبلغ کارمزد مبلغ ۳۰۰ توکن testUSDC را تامین (Supply) و تراکنش آن را تایید کنید. پیشنهاد می‌شود که این فرایند را برای testFTM و دیگر تست نت‌ها هم انجام دهید.

ایردراپ رمزارز ایردراپ رایگان

در مرحله بعدی باید با استفاده از گزینه Borrow اقدام به وام گیری در تمام این شبکه‌ها کنید.

بعد از تکمیل مراحل Supply و Borrow‌ از بالای صفحه به تب Dashboard برگردید و مقداری از توکن‌ها را Withdraw کرده و تراکنش‌ها را تایید کنید.

درآمد دلاری توکن رایگان

در نهایت وارد صفحه Borrow List‌ شوید و وام‌هایی که پیش‌تر اقدام به دریافتشان کردیم را Repay‌ بازپرداخت کنید.

ارز دیجیتال رایگاندر صورت اضافه شدن تسک‌های جدید، این مقاله به روزرسانی شده و در شبکه‌های اجتماعی ارزینجا به اطلاع شما خواهد رسید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۳ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

3 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
حامد
9 ماه ها قبل

سلام. عالی بود. فقط تست نت داره یا مینت هم خواهد داشت واسه دریافت ایردراپ؟ 👌

حامد
حامد
9 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

👍🙏

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

3
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx