سلسیوس پامپ شد , علت چیست؟

علت رشد سلسیوس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 563 نفر

سلسیوس، نماد اصلی شرکت ورشکسته وام دهنده ارزهای دیجیتال Celsius Network LLC، در ۳۰ روز گذشته ۱۰۹ درصد افزایش یافته است. در نمودار روزانه، حرکات قیمت توکن یک گوه افزایشی را تشکیل داد. از این رو، سرمایه گذارانی که قصد دارند موقعیت های تجاری خود را حفظ کنند، باید مراقب اصلاح قیمت باشند.

تحلیل عملکرد قیمت

قیمت هر توکن CEL ۱.۵۸ دلار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴.۲۱ درصد افزایش یافت. در نمودار روزانه، از ۲۹ می، قیمت  روندی صعودی به خود گرفت، روندی که با تشکیل یک کنج افزایشی به اوج خود رسید. با وجود یک شکست نزولی که در دهانه گوه در حال افزایش انتظار می رود، ممکن است هنگام معامله توکن در چند روز آینده احتیاط لازم باشد.

نمودار قیمت

نمودار قیمت

در نمودار ۴ ساعته، معامله گران روزانه چمدان های خود را با توکن های سلسیوس پر می کردند. با انباشت قابل توجه CEL، در زمان نگارش این مقاله، شاخص جریان پول به طور قابل توجهی در ۹۳.۷۰ بیش از حد خرید بود. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی آن، در یک روند صعودی، روی ۷۷.۶۶ ثابت شد.

با چنین اوج هایی که معمولاً با اصلاح نزولی دنبال می شود، معامله گر روزانه در صورت کسب سود قبل از شروع اصلاح، وضعیت بهتری خواهد داشت.

 

۳۰ روز گذشته وضعیت سلسیوس چگونه بود؟

با وجود شک و تردید در مورد وجود پایدار درجه سانتیگراد، سرمایه گذاران در سلسیوس به حداکثر رساندن قیمت اخیر برای کسب سود پرداخته اند. MVRV سی روزه این توکن در +۶۵.۶۶٪ بود در حالی که احساسات وزنی رقم مثبت ۰.۲۷۲ را به اشتراک گذاشت.

منبع : Santiment

منبع : Santiment

در طول ۳۰ روز گذشته، نابرابری در دارایی های CEL از دسته های مختلف نهنگ نیز مشاهده شد. به عنوان مثال، در حالی که نهنگ‌هایی که توکن‌های بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ CEL داشتند، میزان ذخایر خود را کاهش دادند، نهنگ‌هایی که بین ۱ تا ۱۰۰۰۰ توکن CEL داشتند به تدریج میزان ذخایر خود را افزایش دادند.

از این رو، افزایش قیمت در آن دوره بیشتر به دلیل فعالیت این دسته از نهنگ ها بود.

منبع : Santiment

منبع : Santiment

فعالیت شبکه در ۳۰ روز گذشته نیز کاهش یافته است

منبع :Santiment

منبع :Santiment

. در واقع، آدرس‌های فعال روزانه که CEL تراکنش می‌کنند ۲۷ درصد کاهش یافته است. همچنین شاخص آدرس‌های جدید ایجاد شده در شبکه نیز در همین بازه زمانی ۹ درصد کاهش داشته است.

ارزش آن را دارد که به مجموعه داده های ذکر شده در زمینه توسعه اخیر نگاه کنید. در پرونده ای که توسط سلسیوس در ۵ آگوست انجام شد، از درخواست قبلی خود برای بازگرداندن مدیر مالی سابق خود، راد بولگر، برای انعقاد یک قرارداد مشاوره ای با شرکت وام دهنده ارزهای دیجیتال، پس گرفت. این طرح جدید برای رسیدگی در ۸ آگوست برنامه ریزی شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx