حکم دادگاه برای یکی از مدیران سابق صرافی بیتمکس

صرافی بیتمکس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 439 نفر

محکومیت مدیر سابق صرافی بیتمکس

اسناد دادگاه نشان می دهد که گرگ دوایر، رئیس سابق توسعه تجارت صرافی بیتمکس، در یک محاکمه جنایی که ادعا می کرد قانون رازداری بانکی را نقض کرده است، اعتراف خود را به مجرمیت تغییر داده است.

دامیان ویلیامز، دادستان ناحیه جنوبی ایالات متحده گفت: “با این ادعا، این دفتر اکنون محکومیت های کیفری علیه هر سه بنیانگذار و همچنین یک کارمند عالی رتبه در صرافی بیتمکس به دلیل نقض عمدی قوانین مبارزه با پولشویی به دست آورده است.”.

در اکتبر ۲۰۲۱، دوایر در جریان محاکمه خود اعتراف کرد که بی گناه است. در فوریه سال جاری، سخنگویی به رسانه ها گفت که دوایر بی گناه است، اتهامات “بی اساس” بوده و او قصد دارد “دفاعی قاطع” انجام دهد.

رگولاتورهای ایالات متحده، بازجویی از صرافی بیتمکس را از اکتبر سال ۲۰۲۰ آغاز کردند. تحقیقات زمانی آغاز شد که صرافی و تعدادی از اپراتورهای آن را به دلیل نقض مقررات ایالات متحده متهم شده بودند. در میان متهمان، علاوه بر دوایر، آرتور هیز، بن دلو و ساموئل رید، بنیانگذاران آن نیز وجود داشتند.

محکومیت سایر افراد مرتبط

همه متهمان در آغاز محاکمه‌های خود اعتراف کردند که بی‌گناه هستند. اما هیز، دلو و رید در جریان رسیدگی به اتهامات برخی جرم ها را قبول کرده است.

اکنون دوایر نیز از آنها پیروی کرده است. مانند بنیانگذاران صرافی بیتمکس، او به اتهام نقض قانون رازداری بانکی به پنج سال زندان محکوم خواهد شد.

محاکمه او برای اکتبر سال جاری تعیین شده بود. اکنون که او به جرم خود اعتراف کرده است، حکم او در ۱۹ آبان ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می شود.

هیز یکی از بنیانگذران بیتمکس به شش ماه حبس خانگی به عنوان بخشی از یک دوره آزمایشی دو ساله محکوم شده است. دلو به ۳۰ ماه عفو مشروط بدون حبس خانگی و رید به ۱۸ ماه عفو مشروط محکوم شدند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx