سلسیوس سر انجام اعلام ورشکستگی کرد

برشکستگی سلسیوس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 403 نفر

سلسیوس همچنان امیدوار است که سرپا بماند، اما کارشناسان در چنین احتمالی تردید دارند

کاهش بدهی اولیه ۸۲۰ میلیون دلاری به ۰.۰۱۳ دلار در طول یک ماه نمی تواند آسان باشد. و تعجب آور نیست که چنین حرکت قهرمانانه ای باعث ورشکستگی سلسیوس شده است. هفته گذشته، پلتفرم وام‌دهی کریپتو پس از بستن آخرین بدهی‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) خود به Compound، Aave و Maker، به‌طور داوطلبانه درخواست‌هایی را برای سازمان‌دهی مجدد فصل ۱۱ ارسال کرد.

اگرچه ورشکستگی فصل ۱۱ به شرکت اجازه می دهد تا در تجارت باقی بماند و تعهدات خود را بازسازی کند; و نمونه های موفقی مانند خطوط هوایی آمریکا، دلتا; جنرال موتورز، هرتز و مارول وجود دارد، برخی از کارشناسان در مورد شانس باقی ماندن سلسیوس تردید دارند. این روند می‌تواند به این معنا باشد که سرمایه‌گذاران و مشتریان سلسیوس نمی‌توانند وجوه خود را برای “آینده قابل پیش‌بینی” بازگردانده کنند، مشابه پیامدهای هک Mt. Gox در سال ۲۰۱۴، که هنوز ادامه دارد.

و فشار قانونی خارجی مطمئناً به این پلت فرم کمک نمی کند. با یادآوری وزارت مقررات مالی محلی (DFR) به کاربران که این شرکت مجوز ارائه خدمات خود را در ایالت ندارد; ورمونت به ششمین ایالت آمریکا تبدیل شد که هشداری را علیه درجه سانتیگراد صادر کرد.

یک امتیاز به ریپل در پرونده ای علیه SEC

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پس از رد ادعای یک قاضی ایالات متحده در مورد امتیاز وکیل و مشتری در مورد اسناد داخلی مربوط به سخنرانی هیمن; در پرونده خود علیه ریپل متحمل ضربه شد. سارا نتبرن، قاضی دادگاه ایالات متحده، در رد این پیشنهاد، ریاکاری کمیسیون SEC را در این استدلال که سخنرانی – که در آن یکی از مقامات سابق بیل هینمن پیشنهاد کرد اتر (ETH) امنیتی نیست – یک موضوع شخصی برای هینمن است و همچنین ادعا می کند که باید از آن محافظت شود. زیرا او مشاوره حقوقی از کمیسیون SEC برای تایید سیاست های کمیسیون دریافت کرد.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx