وکلای سلسیوس ادعا می کنند که کاربران از حقوق قانونی کریپتو خود صرف نظر کرده اند

سهامداران سلسیوس تسلیم شدند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 445 نفر

وکلای وام دهنده سلسیوس مجدداً تأیید کردند که وجوه کاربر اساساً متعلق به شرکت است و نه کاربر

به گفته وکلای این شرکت، ۱.۷ میلیون کاربر ثبت‌شده سلسیوس در بیش از ۱۰۰ کشور; مالکیت رمزارزهایی را که به حساب‌های Earn and Borrow سپرده بودند، واگذار کردند.

در اولین جلسه ورشکستگی برای سلسیوس در ۱۸ جولای، وکلای شرکت حقوقی Kirkland به رهبری پت نش توضیح دادند که چگونه کاربران خرده‌فروشی با حساب‌های Earn و Borrow عنوان سکه‌های خود را طبق شرایط خدمات (ToS) به شرکت منتقل می‌کنند. در نتیجه; سلسیوس آزاد است تا هر طور که می‌خواهد از آنکوینها استفاده کند، بفروشد، گرو بگذارد و دوباره فرض کند.

با این حال، یک سوال حقوقی در مورد اینکه آیا دارندگان حساب نگهبانی مالکیت دارایی های خود را حفظ می کنند یا خیر; مطرح شده است. Celsius ToS ادعا می کند که این شرکت نمی تواند بدون اجازه کاربر از کوین ها در حساب های نگهبانی استفاده کند. با این حال; وکلا این سوال را مطرح کردند که آیا این موضوع برای رمزارزهایی که شرکت در حال حاضر در اختیار دارد، صدق می کند یا خیر. آنها در بررسی اجمالی خود از پرونده پرسیدند:

آیا دارایی‌های رمزنگاری شده در اختیار سلسیوس، دارایی املاک هستند؟

آیا پاسخ به این سوال برای دارایی‌های رمزنگاری شده تحت برنامه نگهبانی در مقابل کسب درآمد متفاوت است؟»

با این حال، یک سوال حقوقی در مورد اینکه آیا دارندگان حساب نگهبانی مالکیت دارایی های خود را حفظ می کنند یا خیر; مطرح شده است. Celsius ToS ادعا می کند که این شرکت نمی تواند بدون اجازه کاربر از سکه ها در حساب های نگهبانی استفاده کند. با این حال، وکلا این سوال را مطرح کردند که آیا این موضوع برای رمزارزهایی که شرکت در حال حاضر در اختیار دارد، صدق می کند یا خیر. آنها در بررسی اجمالی خود از پرونده پرسیدند:

«آیا دارایی‌های رمزنگاری شده در اختیار سلسیوس، دارایی املاک هستند؟ آیا پاسخ به این سوال برای دارایی‌های رمزنگاری شده تحت برنامه نگهبانی در مقابل کسب درآمد متفاوت است؟»

برنامه نگهبانی در ماه آوریل برای سرمایه‌گذاران غیرمعتبر آمریکایی راه‌اندازی شد; زیرا برخی از ایالت‌های آمریکا دستور توقف و توقف برنامه Celsius’s Earn را صادر کردند.

درجه سانتیگراد پاداش‌ها و برداشت‌ها را برای همه کاربران در ۱۳ ژوئن متوقف کرد و از آن زمان تماس‌های حاشیه; نقدینگی و صدور وام‌های جدید را متوقف کرده است.

دیوید سیلور، وکیل دادگستری، ادعای سلسیوس در مورد وجوه کاربران را در توییتی در ۱۸ جولای خلاصه کرد. او نوشت که کاربران باید «از فکر کردن آن به عنوان رمزارز *خود* خودداری کنند» زیرا از نظر فنی همه آن متعلق به شرکت است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx