وزارت دادگستری، مخالف بازگشایی برداشت برای مشتریان خاص سلسیوس

سلسیوس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 454 نفر

نماینده وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا. در پرونده ورشکستگی سلسیوس به دنبال جلوگیری از تلاش این شرکت برای بازگشایی برداشت برای مشتریان خاص تا پس از تکمیل تحقیقات مستقل است. سلسیوس در ابتدای این ماه درخواستی را برای بازگرداندن وجوه به مشتریان در برنامه حساب‌های نگهدارنده و توقیف شده ارائه کرد. معتمد امروز به این پیشنهاد اعتراض کرد و گفت:

این درخواست‌ها زودهنگام است و تا پس از ارائه گزارش بازپرس باید رد شود.

ایراد استدلال می‌کند: «واقعیت‌های لازم برای ارزیابی این اعمال، حقایقی است که توسط درخواست بازپرس به‌عنوان فاقد شفافیت شناسایی شده است و بازپرس موظف است در گزارش بازپرسی بررسی و تجزیه و تحلیل را کامل کند.» “هر گونه توزیع یا فروش در این مقطع می تواند به طور ناخواسته بر توزیع به سایر طلبکاران در این مورد تاثیر بگذارد یا آن را محدود کند.”

به گفته متولی ایالات متحده، سلسیوس “به طور ناگهانی” تلاش می کند تا برداشت ها را برای یک گروه از طلبکاران بازگشایی کند، در حالی که دادگاه هنوز بینش جامعی در مورد دارایی های رمزنگاری شرکت و رابطه بین ترازنامه رمزنگاری آنها و ارزهای دیجیتال سپرده شده توسط طلبکاران به دست نیاورده است. در اعتراض می‌گوید: «طرفین نمی‌توانند ارزیابی کنند که بدهکاران باید توزیع یا فروش را انجام دهند، مگر اینکه مشخص شود بدهکاران چند طلبکار دارند، بدهکاران چه چیزی بدهکار هستند، به چه کسی، دارایی‌های بدهکار چیست و دارایی‌های رمزنگاری آن چگونه نگهداری می‌شود».

قبل از هر گونه توزیع، سرپرست ایالات متحده اطلاعات بیشتری در مورد ذخیره سازی و ترکیب احتمالی حساب های مربوط به دارایی های رمزنگاری سلسیوس و اینکه چرا در آوریل سال جاری در پیشنهادات حساب برای برخی از مشتریان تغییر کرده است، می خواهد.

دادگاه دیروز شبا پیلای را به عنوان بازرس مستقل منصوب کرد، اقدامی نادر در پرونده های ورشکستگی. Pillay وظیفه دارد گزارشی مستقل تهیه کند که بینشی از وضعیت مالی سلسیوس در پیش از سقوط آن ارائه می‌کند – بینشی که متولی ایالات متحده و تنظیم کنندگان ایالتی گفته اند که سلسیوس در ارائه آن ناکام مانده است. جلسه بعدی سلسیوس برای پنجشنبه ۶ اکتبر تعیین شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx