چین لینک با سوئیفت (SWIFT) همکاری می‌کند

چین لینک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 677 نفر

چین لینک و سوئیفت (SWIFT) مکانیزم “اثبات مفهوم” را معرفی کرده‌اند که به بانک‌های بین‌المللی اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال را تقریباً در تمام بلاک‌چین‌ها منتقل کنند.

شراکت چین لینک با سوئیفت

سوئیفت به زودی می تواند با دارایی های بلاک چین تعامل داشته باشد. در یک بیانیه مطبوعاتی، شبکه اوراکل بلاک چین، چین‌لینک فاش کرد که یک اثبات مفهومی مشترک به SWIFT اجازه می‌دهد تا انتقال توکن را در تقریباً هر محیط بلاک چین انجام دهد. چین لینک اضافه کرد که این امر به موسسات مالی اجازه می دهد تا بدون مواجهه با هزینه های اولیه بالا و چالش های توسعه، قادر به استفاده از بلاک چین شوند.

اثبات مفهوم آتی از پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ای چین لینک(CCIP)، یک استاندارد جهانی برای پیام‌های زنجیره‌ای متقابل، داده‌ها و انتقال رمز استفاده می‌کند که اولین بار در آگوست ۲۰۲۱ اعلام شد. سرگئی نظروف، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، جزئیات بیشتری را در SmartCon 2022 ارائه کرد. او خاطرنشان کرد که این پروژه “ارتباطات و جابجایی توکن ها را بین تعدادی از مؤسسات مختلف امکان پذیر می کند.”

جاناتان ارنفلد سوله، مدیر استراتژی سوئیفت، خاطرنشان کرد که این اولین باری نیست که چین‌لینک و SWIFT با یکدیگر همکاری می کنند. او گفت که تقریباً پنج سال پیش، چین لینک و SWIFT روی اثبات مفهوم دیگری در مورد انتشار و بازخرید اوراق مشارکت کار کردند. سوله گفت که این تلاش “کاملاً موفقیت آمیز” بود و “اولین گام های [یک] داستان عاشقانه بین چین لینک و SWIFT بود که امروز نیز ادامه دارد.”

این ابتکارات نشان دهنده همکاری بین دو بازیگر اصلی در صنایع مربوطه است. چین لینک یکی از ۲۵ بلاک چین برتر با ارزش بازار ۳.۹ میلیارد دلار است. به طور کلی به عنوان پلتفرم اوراکل پیشرو در بلاک چین شناخته می شود. در همین حال، سوئیفت، پیشروترین شبکه پیام‌رسان مالی جهانی است. به حدود ۱۱۰۰۰ بانک متصل است و سالانه بیش از پنج میلیارد تراکنش مالی را مدیریت می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
samin
samin
7 ماه ها قبل

این همکاری بین chainlink va swift یعنی شروع تغییر نظام بانکداری از سیستم سنتی به بلاک چین و وارد شدن پول های فیات به حوزه crypto

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx