سرمایه گذاران نهادی همچنان به اتریوم علاقه مند هستند

قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 398 نفر

اشتهای سازمانی برای اتریوم افزایش خواهد یافت

در مصاحبه اخیر، الکساندر هاپتنر، مدیر اجرایی بیتمکس، افکار خود را در مورد سرمایه گذاران نهادی که به نظر او هنوز هم به ارزهای دیجیتال و اتریوم علاقه دارند، به اشتراک گذاشت.

در کنفرانس Token2049 در سنگاپور در ۲۸ سپتامبر، مدیر اجرایی ارزهای دیجیتال به کوین تلگراف گفت که در طول این بازار نزولی ” کاهش حرکت سرمایه گذاران نهادی به ارزهای دیجیتال” وجود نداشته است.

او افزود که موسسات و بازیگران صنعت مالی معمولاً از بازارهای خرس برای نوآوری استفاده می کنند. فشار زیادی برای عرضه در بازار صعودی وجود دارد، اما بازارهای نزولی زمان بیشتری را ارائه می‌دهند.

هاپتنر همچنین اظهار داشت که پذیرش برای صنعت مالی افق طولانی دارد، به همین دلیل است که موسسات به خرید و نگهداری دارایی های رمزنگاری خواهند پرداخت، در حالی که در حال حاضر می توان عکس آن را برای بخش خرده فروشی بیان کرد.

وقتی از او پرسیده شد که آیا موسسات یا خرده‌فروشی‌ها به بازار نزولی پایان می‌دهند، او گفت که خرده‌فروشی همچنان در حال عقب‌نشینی است در حالی که موسسات هنوز در حال ورود هستند ،همچنین  اضافه کرد:

“من فکر می کنم که موسسات اکنون خود را برای ارائه خدمات آماده می کنند و خرده فروشان دوباره باز خواهد گشت و دوباره بازار را بالا می برد.”

رئیس بیتمکس همچنین متقاعد شده است که اکنون که اتریوم به اثبات سهام تغییر کرده است و نگرانی‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) را برآورده می‌کند، موسسات شروع به جمع‌آوری مجدد در اتریوم خواهند کرد.

او قبل از اینکه اضافه کند، با اشاره به ادغام اخیراً مستقر شده، گفت: «اتریوم پروتکل ایده‌آلی برای ساختن موارد است.»

او گفت که در حال حاضر، انطباق با ESG بسیار مهم است، و افزود که موسسات “می توانند محصولاتی را ارائه دهند که واقعاً برای مخاطبان گسترده است، در حالی که یکی از جعبه هایی را که برای انطباق آنها در اختیار دارند بررسی می کنند.”

رقم ۳۰۰۰ دلار در رابطه با قیمت اتریوم تا پایان سال ذکر شد و Höptner این را یک احتمال می‌داند، به ویژه اکنون که شبکه سازگارتر با محیط زیست است و بانک‌های بزرگ از آن استفاده می‌کنند. در حال حاضر، اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۸ درصد افزایش یافته و به ۱۳۳۶ دلار رسیده است، بنابراین در سه ماه آینده راه طولانی در پیش دارد.

هفته گذشته، cointelegraph گزارش داد که محصولات استیکینگ مایع مانند stETH لیدو سودآورتر و کارآمدتر از اتریوم معمولی هستند. به این ترتیب، محبوبیت آن‌ها افزایش می‌یابد.

قیمت اتریوم هم اکنون در نواحی ۱۳۲۵ دلار است

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx