انتقال پلتفرم حراج NFT به اتریوم

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 531 نفر

پس از یک سری فروش موفق توکن غیرقابل تعویض (NFT) با قیمت بالا، کریستیز «پلتفرم حراج روی زنجیره» NFT اختصاصی خود را راه‌اندازی کرد که اجازه می‌دهد حراج‌ها به طور کامل روی زنجیره در شبکه اتریوم انجام شود.

غول حراج ۲۵۶ ساله بریتانیایی که دومین خانه حراج بزرگ در جهان از نظر درآمد حراج هنرهای زیبا است، گفت که کریستیز ۳.۰ اجازه می دهد حراج های NFT به طور کامل در شبکه اتریوم انجام شود.

تمام تراکنش‌ها، از جمله پس از فروش، به‌طور خودکار در بلاک چین ثبت خواهند شد

در مزایده‌های NFT گذشته، پرداخت‌ها همیشه از طرف برنده مناقصه بر روی یک بلاک چین انجام نمی‌شد، اما ایجاد بازار کریستی اجازه می‌دهد تا معاملات به شیوه‌ای بسیار شبیه بازار محبوب اوپن سی انجام شود و امکان پرداخت‌ها با اتریوم را فراهم کند.کریستیز گفت که بازار جدید با مشارکت استارتاپ توسعه قراردادهای هوشمند ، Manifold، شرکت توسعه متاورس Spatial و شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis توسعه یافته است.کریستیز در گذشته با حراج‌های NFT، مانند Beeple’s Everydays: The First 5000 Days، موفقیت بزرگی را تجربه کرده است، که به طور انحصاری برای خانه حراج با فروش رکورد ۶۹.۳ میلیون دلار در مارس ۲۰۲۱ ساخته شد و به یکی از گران‌ترین NFT‌های فروخته شده تبدیل شد.

در آن زمان، فروش NFT با مشارکت بازار NFT MakersPlace انجام شد.این شرکت همچنین حراج نه کریپتوپانک را با پیشنهاد برنده تقریباً ۱۷ میلیون دلار. در ماه مه ۲۰۲۱ تسهیل کرد.

علاقه کریستی به خارج از حراج‌های NFT رفته است، در ژوئیه یک صندوق سرمایه‌گذاری با هدف حمایت از «محصولات و راه‌حل‌های مالی مرتبط با هنر» در وب۳ راه‌اندازی کرد و سرمایه‌گذاری اولیه‌اش با LayerZero Labs، شرکتی که برنامه‌های غیرمتمرکز سازگار با چندین بلاک چین را می‌سازد، راه‌اندازی کرد.

خانه حراج رقیب ساتبیز نیز علاقه مشابهی به وب۳ و NFT دارد و متاورس خود را در اکتبر ۲۰۲۱ راه اندازی کرد و سهم خود را از فروش NFT با قیمت بالا افزایش داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx