رشد ۵۸۶ درصدی منشن های چین لینک در شبکه‌های اجتماعی

چین لینک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 383 نفر

بر اساس داده‌های لونارکراش، توکن اصلی شبکه چین لینک، LINK، شاهد افزایش منشن در شبکه‌های اجتماعی بوده است. نام این شبکه بیش از ۳۰۰۰ بار در ساعت منشن شد که ۵۸۶ درصد بیشتر از میانگین ۷ روزه بود. آیا عوامل خاصی باعث این علاقه شده است؟

متریک تسلط اجتماعی چین لینک

به گفته سنتیمنت، شاخص تسلط اجتماعی چین لینک در ۲۶ نوامبر کمی افزایش یافت. قبل از آن، LINK همچنین تعداد قابل توجهی از منشن را دریافت کرده بود. در ۱۹ نوامبر، این شاخص به بالای ۱٪ رسید. علاوه بر این، علاقه فزاینده ای به چین‌لینک و LINK را نشان داد.

داده های لونارکراش نمودار سنتیمنت را تایید کرد.

قیمت چین لینک

برخی از محرک های احتمالی برای ظهور چین لینک چیست؟

روند صعودی اخیر در قیمت LINK یکی از عوامل بالقوه ای است که می تواند عامل افزایش علاقه باشد. نگاهی به LINK در بازه زمانی روزانه نشان داد که اجرای موفقی داشته است.

طبق نمودار، این توکن در روند صعودی قرار داشت و از ۲۱ نوامبر تا کنون بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است. محدوده ۵ دلار به عنوان سطح حمایت قبلی عمل می کرد، در حالی که تقریباً ۷ دلار قیمت حمایتی در زمان نوشتن مقاله بود.

تحلیل چین لینک

ویژگی استیکینگ پیش‌رو که چین لینک می‌خواهد معرفی کند، ممکن است به صحبت‌هایی که حول محور LINK متمرکز شده است، کمک کرده باشد. در ۲۱ نوامبر، چین لینک اعلام کرد که نسخه بتا استیکینگ (نسخه ۰.۱) در تاریخ ۶ دسامبر در شبکه اصلی اتریوم عرضه خواهد شد. استخر استیکینگ v0.1 به آدرس هایی که واجد شرایط دسترسی زودهنگام هستند، اجازه می دهد تا حداکثر ۷۰۰۰ LINK را استیک کنند. دارندگان LINK می توانند شبکه را ایمن کنند و به لطف ویژگی استیکینگ آن، به طور همزمان جوایزی را جمع آوری کنند.

چین‌لینک پس از سقوط FTX و افزایش نیاز صرافی ها به ارائه شواهدی از ذخایر، خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات اثبات ذخایر (PoR) معرفی کرده است. در تاپیک توییتری که در ۱۰ نوامبر منتشر شد، چین لینک لبز از محصول اثبات ذخایر خود به عنوان راه حلی برای مشکلات اعتماد آتی در بازار صرافی ارزهای دیجیتال استقبال کرد.

اتحادها و ادغام های مداومی که چین لینک تشکیل داده است می تواند باعث افزایش قیمت LINK شود. پیشنهاد مشوق های بیشتر برای دارندگان LINK از طریق استیکینگ، که از دسامبر آغاز می شود، دست به دست هم می دهد. در نهایت، رشد منشن در رسانه‌های اجتماعی برای چین لینک و کوین اصلی آن نیز می‌توانست به افزایش آن کمک کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx