بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار بازگشت

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 424 نفر

بررسی وضعیت بیت کوین و بازار ها

بیت کوین صبح چهارشنبه در آسیا پس از عبور از ۲۰۰۰۰ دلار در روز گذشته در یک موج گسترده تر بازار در محدوده ۱۹۰۰۰ دلار آمریکا معامله شد. اتریوم اندکی تغییر کرد، در حالی که سولانا، کاردانو و ریپل در لیست ۱۰ برتر از نظر ارزش بازار جایگاه خود را از دست دادند.

طبق داده‌های CoinMarketCap، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۶ درصد کاهش یافت و در ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ به ۱۹۱۰۵ دلار معامله شد، در حالی که اتریوم با ۰.۴ درصد کاهش به ۱۳۲۹ دلار آمریکا رسید.
ریپل بیشترین کاهش را تجربه کرد و با افت ۴ درصدی به ۰.۴۴ دلار آمریکا پس از رسیدن به بالاترین سطح چهار ماهه ۰.۵۵ دلار آمریکا در اوایل هفته، همچنان به از دست دادن حمایت ها ادامه داد. XRP در بحبوحه گزارش‌هایی که ممکن است در دعوای حقوقی بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و ناشر XRP Ripple Labs صادر شود، قیمت بالاتری را تجربه کرد.
سولانا با ۳.۳ درصد کاهش به ۳۲.۷۲ دلار آمریکا رسید و توکن کاردانو با ۱.۱ درصد کاهش به ۰.۴۴ دلار آمریکا رسید.

UNI، توکن اصلی صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ که در خارج از فهرست ۱۰ برتر قرار دارد، با جهش ۸.۱ درصدی به ۶.۳۹ دلار آمریکا رسید. این دستاوردها به دنبال اخبار هفته گذشته مبنی بر اینکه بنیاد Uniswap، سازمانی که پشت سر این DEX قرار دارد، ۱.۴ میلیون دلار کمک مالی به پروژه‌هایی که روی شبکه کار می‌کنند، تقسیم کرده است، که بزرگترین آنها به Uniswap Diamond می‌رسد، که عملکردهای یونی سواپ را بهبود می‌بخشد.

بازار سهام ایالات متحده روز سه شنبه یک روز متفاوت داشت. شاخص S&P 500 نزدیک به ۰.۲% کاهش یافت تا طولانی‌ترین روند نزولی خود از فوریه ۲۰۲۰ را به ثبت رساند. میانگین صنعتی داوجونز ۰.۴% سقوط کرد تا پس از کاهش ۲۰% نسبت به اوج اخیر خود، به سقوط خود در بازار نزولی ادامه دهد. شاخص  نزدک در پایان روز ۰.۳ درصد رشد کرد.
سرمایه‌گذاران در سایه افزایش گسترده نرخ‌های بهره باقی می‌مانند، زیرا بانک‌های مرکزی در سراسر جهان تلاش می‌کنند تورم را کاهش دهند، تورمی که در ایالات متحده به بالاترین حد چهار دهه اخیر رسیده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx