تحلیل تکنیکال سولانا | قیمت سولانا

سولانا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 451 نفر

قیمت سولانا این هفته با وجود شرایط متلاطم بازار شروع خوبی داشت. گاوها در ۲۴ ساعت گذشته خسته شده اند. در روز گذشته قیمت این آلت کوین ۳ درصد کاهش یافت. درحالی که قیمت سولانا در هفته گذشته نزدیک به ۶ درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش مقاله، شاخص های تکنیکال همچنان نشان می‌دهند که خرس‌ها کنترل بیشتری داشتند. اگر قدرت خرید در همان جهت ادامه یابد، بیشتر سود هفتگی سولانا باطل می شود. چشم انداز تکنیکال سولانا منفی بود زیرا فروشندگان مسئولیت را بر عهده گرفتند.

منطقه حمایت فعلی برای این کوین بین ۳۳ تا ۲۶ دلار است. اگر SOL کمتر از سطح قیمت فعلی خود باشد، خرس‌ها در نمودار شتاب بیشتری خواهند گرفت. با نوسان مداوم بیت کوین در نزدیکی مرز ۱۹۰۰۰ دلار، اکثر آلت کوین ها نیز در نمودارهای مربوطه خود شروع به نوسان کردند و به سطح حمایت فوری خود نزدیک شدند. برای اینکه قیمت سولانا به سقف قیمت بعدی خود برسد، تقاضا برای آن باید در نمودار آن افزایش یابد.

چارت روزانه سولانا

سولانا

SOL در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۳۳ دلار معامله می شد. این کوین طی چند روز گذشته افزایش هایی را ثبت کرده بود، اما گاوها با مقاومت مواجه شدند و قیمت در نمودار سقوط کرد. مقاومت فوری برای سولانا روی ۳۸ دلار و سپس سقف قیمتی دیگر در ۴۱ دلار بود. اگر قیمت سولانا تصمیم بگیرد به بالای سطح ۴۱ دلار حرکت کند، گاوها می توانند در نمودار ظاهر شوند.

از سوی دیگر، نزدیکترین خط حمایت ۲۹ دلار بود و سقوط از این سطح باعث می شود آلت کوین با قیمت ۲۶ دلار معامله شود. حجم معاملات آلتکوین در جلسه قبل کاهش یافت که نشان دهنده کاهش قدرت خرید در نمودار است.

تحلیل تکنیکال

سولانا

این آلت کوین در نمودار یک روزه خود قدرت فروش بیشتری را نشان داد. سولانا، علیرغم افزایش در چند روز اخیر، شاهد افزایش خریداران نبوده است. این همچنین به این معنی است که تقاضا در سطوح پایین تر وجود دارد. شاخص قدرت نسبی افزایشی را نشان می‌دهد و نشانگر روی نیم‌خط قرار می‌گیرد که به این معنی است که تعداد خریداران و فروشندگان زوج وجود دارد. با این حال، سایر شاخص ها با قدرت فروش در نمودار همسو بودند.

قیمت سولانا زیر خط ۲۰-SMA بود، که همچنین نشان می داد فروشندگان در حال حرکت دادن قیمت در بازار هستند. با اندکی افزایش تقاضا، SOL می تواند بالای خط ۲۰-SMA حرکت کند.

سولانا

سایر اندیکاتورهای فنی سولانا هنوز کاملاً نزولی نشده بودند، اگرچه این اندیکاتورها شروع فشار نزولی را نشان می دادند. واگرایی میانگین متحرک همگرایی حرکت قیمت و جهت کلی قیمت را نشان می دهد. MACD به نمایش هیستوگرام های سبز ادامه داد که سیگنال خرید بود. میله های سیگنال سبز در حال کاهش بودند، که همچنین به این معنی بود که حرکت مثبت قیمت در حال کاهش بود. میانگین شاخص جهت دار کمتر از علامت ۲۰ بود که نشان می داد عملکرد فعلی بازار قدرت کمتری دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx