تحلیل اتریوم | بررسی قیمت اتریوم

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

سقوط قیمت اتریوم چشمگیر است

اتریوم یک موج بهبود پایدار را در بالای منطقه مقاومت ۱۳۰۰ دلاری آغاز کرد. گاوها بالاتر از سطح ۱۳۰۰ دلار فعال بودند و اتریوم در یک منطقه مثبت کوتاه مدت مستقر شد. حرکت واضحی بالاتر از سطح ۵۰ درصدی فیب اصلاحی از ۱۴۰۰ دلار به پایین ۱۲۵۲ دلار بود. قیمت اتر حتی از مقاومت ۱۳۴۰ دلاری نیز بالاتر رفت، اما صعود ها محدود بود. اکنون بالای ۱۳۱۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
همچنین یک کانال نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۱۳۴۰ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل گیری است. در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطوح ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰ دلار با مقاومت مواجه است.
مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۳۶۴ دلار است. این نزدیک به سطح ۷۶.۴% فیب اصلاح از ۱۴۰۰ دلار به پایین ۱۲۵۲ دلار است. شکست واضح بالای ۱۳۶۴ دلار ممکن است شروع یک افزایش مناسب به سمت سطح ۱۴۰۰ دلار باشد.
اتریوم
هر گونه سود بیشتر ممکن است درها را برای حرکت به سمت منطقه مقاومت ۱۴۵۰ دلاری باز کند که در بالای آن قیمت می تواند تا ۱۵۰۰ دلار افزایش یابد.

ریزش تازه؟

اگر اتریوم نتواند به بالای مقاومت ۱۳۴۰ دلاری صعود کند، می تواند شروع به نزول جدیدی کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح ۱۳۱۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۲۹۰ دلار و خط روند پایین کانال است. شکست نزولی به زیر سطح ۱۲۹۰ دلار ممکن است در کوتاه مدت قیمت را به سمت حمایت ۱۲۶۵ دلاری سوق دهد. هر ضرر بیشتر می تواند فروش را افزایش دهد و قیمت ممکن است به ۱۲۵۰ دلار یا حتی به ۱۲۲۰ دلار کاهش یابد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx