استخراج ابری (Cloud Mining)، چگونه یک درآمد غیرفعال داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

استخراج ابری (Cloud Mining)
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2227 نفر

استخراج ابری میزبانی شده

با میزبانی ماینینگ، ماینرها تجهیزات فیزیکی را از یک ارائه دهنده استخراج ابری اجاره می کنند. از آنجایی که سخت افزار استخراج ابری در خانه یا محل کار شما قرار می گیرد، به یک اتصال اینترنتی خوب نیاز دارید. همچنین باید با فراهم کردن سرمایش و تهویه مناسب، از شرایط محیطی مناسب برای استخراج اطمینان حاصل کنید.

یکی از مزایای این مدل این است که شما نگران هزینه نگهداری تجهیزات استخراج نیستید. با این حال، یک نقطه ضعف این روش این  است که کار کردن دستگاه ها می تواند بسیار پر سر و صدا باشد. بنابراین اگر قصد راه اندازی استخراج ارزهای دیجیتال در خانه خود را دارید، این نکته را  را در نظر داشته باشید.

هنگام استفاده از این مدل باید هزینه های برق را نیز متقبل شوید. با این حال، بسیاری از ارائه دهندگان ماینینگ میزبانی شده، در صورت انتخاب قرارداد طولانی تر، تخفیف هایی را ارائه می دهند.

علاوه بر این، جایگزینی تجهیزات قدیمی به قیمت ماینر نخواهد بود. معمولاً ارائه‌دهنده آن را بدون هزینه اضافی تعویض می‌کند، مشروط بر اینکه از تجهیزات درست استفاده شده باشند و به دلیل استفاده نادرست آسیب ندیده باشند.

بسیاری از ماینرها این مسیر را دنبال می‌کنند زیرا می‌خواهند کنترل بهتری بر دستگاه های استخراج خود داشته باشند بدون اینکه نیازی به صرف هزاران دلار برای تجهیزات جدید داشته باشند.

استخراج ابری برای کسب درآمد غیرفعال

استخراج ابری می تواند یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال باشد. این به این دلیل است که می توانید بدون تلاش زیاد، ارزهای دیجیتال را استخراج کنید. علاوه بر این، معمولاً می توانید درآمد خود را مجدداً در سرویس استخراج ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید تا قدرت هش خود را افزایش دهید یا منابع بیشتری را اجاره کنید.

اگر به دنبال راهی برای ایجاد یک جریان درآمد غیرفعال از استخراج ارزهای دیجیتال هستید، استخراج ابری ممکن است گزینه خوبی باشد. فقط مطمئن شوید که قبل از شروع هزینه های مربوط به استخراج را محاسبه کنید.

برای مثال، کسانی که می خواهند بیت کوین را برای درآمد غیرفعال استخراج کنند، می توانند از پلتفرمی مانند StormGain برای این کار استفاده کنند.

StormGain

StormGain  نمونه خوبی از یک سرویس استخراج ابری است که به ماینرها اجازه می دهد تا با ماینینگ بیت کوین درآمد غیرفعالی کسب کنند. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که برنامه خود را دانلود کنند، ثبت نام کنند و با پرداخت هزینه ای، شروع به استخراج کنند. آنها کمیسیون های معقولی دریافت می کنند و کارمزد معاملاتی پایینی نیز دارند. میزان درآمد شما به سرعت استخراج شما و همچنین حجم معاملات بستگی دارد.

ECOS

ECOS  یکی دیگر از ارائه دهندگان استخراج ابری قابل اعتماد است. از استخراج بیت کوین پشتیبانی می کند و قراردادهای متنوعی با توجه به نیاز هر کس ارائه می دهد.

ECOS  همچنین دارای کیف پول و صرافی است، بنابراین ماینرهای علاقه مند فقط باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کرده و اپلیکیشن موبایل ECOS را دانلود کنند تا استخراج را شروع کنند. قراردادهای استخراج ارزهای دیجیتال از ۲۴ ماه تا ۵۰ ماه متغیر است.

مزایای استخراج ابری

چندین مزیت استخراج ابری وجود دارد که آن را به گزینه ای جذاب برای ماینرها تبدیل می کند:

شما نیازی به دانش فنی ندارید: برای شروع استخراج ابری نیازی نیست که یک متخصص ارزهای دیجیتال باشید. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت، یک کامپیوتر و درک خوبی از ارز دیجیتالی است که می خواهید استخراج کنید.

شما می توانید با قدم های کوچک شروع کنید: می توانید با یک سرمایه گذاری کوچک شروع کنید و به تدریج درآمد خود را دوباره سرمایه گذاری کنید تا قدرت هش خود را افزایش دهید. همچنین می توانید برای کاهش ریسک، سرمایه گذاری های خود را در ارزهای دیجیتال مختلف پخش کنید.

احساس امنیت (از طریق قراردادها): وقتی قدرت هش را اجاره می کنید، معمولاً قراردادی را امضا می کنید. این بدان معناست که ارائه دهنده قانوناً موظف است میزان قدرت هش مورد توافق را به شما بدهد. این به ماینرها احساس امنیت می دهد، زیرا آنها می دانند که امکان کلاهبرداری بسیار کاهش می یابد.

معایب استخراج ابری

استخراج ابری معایبی نیز دارد که قبل از شروع باید از آنها آگاه باشید:

خطر کلاهبرداری: برخی از کلاهبرداری های مرتبط با استخراج ابری وجود داشته است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که فقط در شرکت های معتبر سرمایه گذاری می کنید.

نوسانات کریپتو: قیمت ارزهای دیجیتال پرنوسان است و استخراج ارزهای دیجیتال ممکن است همیشه سودآور نباشد. قبل از شروع مطمئن شوید که خطرات آن را درک کرده اید.

کنترل محدود: وقتی منابع را از یک ارائه دهنده استخراج ابری اجاره می کنید، کنترل کاملی بر عملیات ندارید. اگر ارائه دهنده معتبر نباشد، این می تواند یک خطر بزرگ برای سرمایه شما باشد.

چگونه استخراج ابری کریپتو را شروع کنیم؟

اگر تصمیم گرفته اید که استخراج ابری برای شما مناسب است، برای شروع به چند چیز نیاز دارید:

رایانه ای با اتصال اینترنت; برای دسترسی به حساب استخراج خود به رایانه یا دستگاه دیگری با اتصال به اینترنت نیاز دارید.

یک حساب کاربری با سرویس استخراج ابری; باید یک حساب کاربری با یک ارائه دهنده خدمات ماینیگ ابری معتبر ایجاد کنید.

بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال; برای استخراج ارز دیجیتال، ابتدا باید مقداری بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال داشته باشید. می توانید از آن ها برای سرمایه گذاری مجدد آنها در فرآیند استخراج استفاده کنید.

یک کیف پول کریپتو; برای ذخیره ارزهای دیجیتال استخراج شده خود به یک کیف پول نیاز دارید. مطمئن شوید که کیف پولی را انتخاب کنید که از ارزدیجیتال  مورد نظر شما پشتیبانی می کند.

آیا استخراج ابری سودآور است؟

این به عوامل مختلفی بستگی دارد; از جمله نوع ماینینگی که انجام می دهید، ارز دیجیتالی که استخراج می کنید و قدرت استخراج شما. توجه داشته باشید که هزینه ها و کمیسیون هایی که توسط ارائه دهنده خدمات استخراج شما دریافت می شود; نیز باید در نظر گرفته شوند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
سسسس
سسسس
1 سال قبل

سلام . از ecos چطوری دلاری که اول ریختیم و برداریم ؟ دوج و بیت میشه برداشت اما تتر و نمیشه . میشه راهنمایی کنید؟

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
1 سال قبل
پاسخ دهید  سسسس

باسلام و احترام;
سعید عزیز، احتمالا مشکلات زیرساخت شبکه دارد،اما جهت اطلاعات دقیق تر به پشتیبانی آنلاین سایت یا صفحه تماس باما Ecos مراجعه نمائید.

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx