کوکاکولا «یک مجموعه دیجیتال ویژه» را روی پالیگان قرار داد

پالیگان
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3063 نفر

روز یکشنبه (۷ ژوئیه)، زمانی که “روز بین المللی دوستی” در ایالات متحده جشن گرفته می شود; کوکاکولا اعلام کرد که از طرفدارانی که در طول سال گذشته بخشی از سفر این برند به دنیای متاورس بوده اند; با کلکسیون دیجیتالی ویژه ای تشکر می کند.

پالیگان یک پلتفرم مقیاس‌پذیری غیرمتمرکز اتریوم است; که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد; تا اپلیکیشن‌های مقیاس‌پذیر کاربرپسند را با کارمزد تراکنش‌های پایین بدون کاهش امنیت ایجاد کنند. لایت پیپر این شبکه; پالیگان را به عنوان یک پروتکل و چارچوبی برای ایجاد اتصال شبکه های بلاک چین سازگار با اتریوم توصیف می کند. در ۱۸ مه ۲۰۲۱، آنتونی ساسانو،مدرس، سرمایه‌گذار و مشاور مستقل اتریوم; در توییتر برای رفع برخی سردرگمی‌ها در مورد پالیگان سخن گفت. (مثلاً برخی افراد پالیگان را به عنوان زنجیره جانبی اتریوم می‌نامند; در حالی که دیگران آن را بلاک چین L2 می‌نامند). در زیر چند نکته برجسته از آن نقل و قول توییتری آورده شده است:

  • زنجیره پلاسما ماتیک و زنجیره PoS پالیگان وجود دارد. اکثریت قریب به اتفاق فعالیت ها در زنجیره PoS انجام می شود.
  • زنجیره PoS همان چیزی است که مردم از آن به عنوان یک زنجیره جانبی برای اتریوم یاد می کنند; زیرا دارای مجموعه اعتبار سنجی بدون مجوز خود است. (بیش از ۱۰۰ نفر که ماتیک را استیک کرده اند) به این معنی که; از امنیت اتریوم (معروف به PoW اتریوم) استفاده نمی کند.
  • «زنجیره PoS فراتر از یک زنجیره جانبی استاندارد است و در واقع به اتریوم متکی است و خود را به آن متعهد می‌کند (چیزی که ممکن است برخی افراد آن را «زنجیره تعهد» بنامند).
  • این بدان معناست که اگر شبکه اتریوم آفلاین شود، زنجیره PoS پالیگان نیز آفلاین خواهد شد. ثانیاً، زنجیره PoS در واقع هر چند وقت یک‌ بار تعهد خود به اتریوم را چک می‌کند.»

کوکاکولا ،دوستی و متاورس

اعلامیه کوکوکولا ادامه داد که این کلکسیون جدید دارای “طرحی الهام گرفته از حباب های داخل بطری کوکاکولا و همچنین مضامین اتصال و اتحاد” است; و در ۳۰ جولای به کیف پول های دیجیتال صاحبان کلکسیون موجود کوکاکولا منتقل شد. گیرندگان خوش شانس می توانند «دومین مجموعه روز بین المللی دوستی را با یک دوست به اشتراک بگذارند تا جامعه طرفداران برند را بر روی بلاک چین باز گسترش دهند».

پراتیک تاکار، رئیس استراتژی خلاقیت جهانی در کوکاکولا، در این باره گفت:

روز بین‌المللی دوستی، که سفر متاورس ما را در سال ۲۰۲۱ آغاز کرد. فرصتی عالی برای تشکر و تجلیل از افرادی است که به ما پیوسته‌اند. ما امیدواریم که با ایجاد ارتباط از طریق انواع تجربیات فیزیکی و مجازی کوکاکولا، جامعه “جادوی واقعی” خود را تقویت کرده و گسترش دهیم… ما به یادگیری در این فضای پر سرعت از طریق راه اندازی های کلکسیون های محدود با تم فرهنگی ادامه خواهیم داد. و همه این ها برای غافلگیر کردن و خوشحال کردن طرفداران است.

کوکوکولا همچنین اشاره کرد که «با رشد جامعه، صاحبان کلکسیون‌های دیجیتال به پاداش‌ها و مزایا، از جمله تجربیات مبتنی بر استودیو کوکا، رویدادهای بازی و دسترسی زودهنگام به راه‌اندازی محصولات با نسخه محدود Coca-Cola Creations دسترسی پیدا خواهند کرد.»

در ادامه افزوده شد:

کوکاکولا بیش از ۴۰۰۰ کلکسیون دیجیتالی ایجاد کرده است; که از روز جهانی دوستی ۲۰۲۱ با یک حراج به نفع المپیک ویژه بین‌المللی آغاز شده است. از آن زمان این برند مجموعه‌های دیجیتالی محدودی را برای روز جهانی برگر و روز بین‌المللی غرور منتشر کرده است، که مورد دوم با همکاری طراح مد مشهور آفریقای جنوبی ریک مینسی بود. این NFT ها با همکاری شرکت آواتار Tafi ساخته شده اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx