کوین بیس از توکن cbETH به منظور سپرده گذاری رونمایی کرد

توکن
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 423 نفر

در حالی که دنیای کریپتو برای ادغام اتریوم در ماه آینده آماده می شود، صرافی محبوب رمزارز کوین بیس روز چهارشنبه راه اندازی cbETH، توکن جدید و بسته بندی شده اتریوم ERC-20 خود را اعلام کرد.

کوین بیس پشتیبانی از Coinbase Wrapped Staked ETH (cbETH) را در شبکه اتریوم (توکن ERC-20) اضافه خواهد کرد. این دارایی را از طریق شبکه های دیگر ارسال نکنید در غیر این صورت سرمایه شما از بین می رود.

cbETH چیست؟ شیرجه بزنیم

 

این شرکت در توییتی نوشت: « Wrapped Staked ETH (cbETH) یک توکن ابزاری است که نشان‌دهنده اتریوم ۲ است، در واقع اتریومی است که از طریق کوین بیس به اشتراک گذاشته شده است منظور ارتقاء پروتکل آینده.”

سپرده گذاری عبارت است از تعهد یک دارایی به یک شبکه برای کمک به اعتبار سنجی تراکنش ها، معمولاً برای بازده پولی یا پاداش.

توکن پیچیده یک دارایی دیجیتالی است که اجازه می دهد ارزش یک دارایی از یک بلاک چین به زنجیره دیگر منتقل شود. به عنوان مثال، بیت کوین پیچیده (WBTC) امکان استفاده از بیت کوین را در بلاک چین اتریوم فراهم می کند. به طور سنتی، توکن های پیچیده شده توسط دارایی اصلی خود پشتیبانی می شوند و از قیمت دارایی اصلی پیروی می کنند – به این معنی که قیمت بیت کوین پیچیده باید از قیمت بیت کوین تبعیت کند.

در تاپیک توییتر، کوین‌بیس گفت که قیمت cbETH برای ردیابی قیمت اتریوم نیست، بلکه نشان‌دهنده اتریوم سهام به‌علاوه تمام سود سهام انباشته آن است که از ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲ شروع می‌شود، زمانی که کوین‌بیس نرخ تبدیل و تعادل cbETH را اولیه کرد.

توجه داشته باشید که قیمت cbETH برای ردیابی قیمت ETH 1:1 نیست. cbETH نشان‌دهنده اتریوم شرط‌بندی شده به‌علاوه تمام سود سهام انباشته آن است، از زمانی که نرخ تبدیل و موجودی cbETH اولیه شد.

 

در مقاله‌ای در مرکز راهنمایی، کوین‌بیس می‌گوید که مشتریانی که اتریوم در صرافی استیک میکنند، توکن ابزار cbETH ERC20 را دریافت خواهند کرد.

کوین بیس گفت

که دارندگان اتریوم یا اتریوم۲ سهامدار می‌توانند ETH2 خود را بپیچند و cbETH را از طریق وب‌سایت کوین بیس دریافت کنند، و افزود که عملکرد بسته‌بندی به طور تدریجی در طول روز برای کاربران واجد شرایط ارائه می‌شود.

این شرکت به موضوع توییتر خود پایان داد و گفت که هنگامی که این دارایی به اندازه کافی تامین شود، تجارت جفت cbETH-USD در مراحلی با پشتیبانی از cbETH در برخی از حوزه‌های قضایی محدود شده است.

هنگامی که عرضه کافی از این دارایی ایجاد شد، تجارت در جفت معاملاتی CBETH-USD ما در مراحل مختلف راه اندازی می شود. پشتیبانی از cbETH ممکن است در برخی حوزه های قضایی پشتیبانی شده محدود شود.

 

اعلام توکن جدید سهام در زمانی صورت می‌گیرد که کوین‌بیس به‌دلیل فهرست‌بندی اوراق بهادار ثبت‌نشده و معاملات خودی و همچنین شکایت‌هایی از جمله ادعای اظهارات نادرست و گمراه‌کننده در مورد آن، کانون تحقیقات رگولاتورهای ایالات متحده بوده است. کسب و کار.

پس از اینکه وزارت خزانه داری استفاده از سرویس اختلاط  تورنادو کش را در اوایل این ماه تحریم کرد، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، گفت که کوین بیس سرویس سهامداری اتریوم خود را در صورت درخواست برای انطباق با هرگونه درخواست تنظیم کننده برای سانسور در سطح پروتکل اتریوم، تعطیل خواهد کرد.

آرمسترانگ در آن زمان در توییتی نوشت: «این یک فرضیه است که امیدواریم در واقع با آن مواجه نشویم.

این یک فرضیه است که امیدواریم در واقع با آن مواجه نشویم. اما اگر این کار را می کردیم، فکر می کنم با B می رفتیم. باید روی تصویر بزرگتر تمرکز کرد. ممکن است یک گزینه بهتر (C) یا یک چالش قانونی نیز وجود داشته باشد که می تواند به دستیابی به نتیجه بهتر کمک کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx