کوین بیس مجبور به حذف ریپل شد

ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

صرافی رمزارز کوین بیس در حمایت از ریپل (XRP) بیانیه ای ارائه کرده است و اظهار داشت که دادخواست SEC منجر به ضرر ۱۵ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاران خرد شده است.

به گفته کوین بیس، اقدامات SEC، این صرافی مستقر در ایالات متحده را مجبور به حذف XRP کرده و این امر باعث می شود مشتریان خرد با ضررهای قابل توجهی روبه رو شوند. این شرکت رمزنگاری مستقر در ایالات متحده ادامه داد که بارها از SEC خواسته است تا فضای کریپتو را هدایت کند. با این حال ، این نهاد قانون گذار بر تنظیم صنعت کریپتو از طریق اقدامات اجرایی فردی متمرکز شده بود.

کوین‌بیس معتقد است، در غیاب چارچوب نظارتی حاکم بر دارایی‌های دیجیتال، طرف‌هایی مانند ریپل باید اجازه داشته باشند، در مواردی که با اقدامات اجرایی غافلگیرکننده‌ای مانند این (دستور حذف از صرافی) مواجه می‌شوند، دفاعیات منصفانه را دنبال کنند.

کوین بیس اضافه کرد که SEC ریپل را تحت “بررسی های اجرایی گسترده” قرار داده است، در حالی که سایر شرکت ها با محصولات یا خدمات یکسان کنار گذاشته شده اند. این صرافی افزود:

با این حال، الزامات موجود SEC، فقط به کارگزاران اجازه می دهد تا در بورس اوراق بهادار ثبت شده عضویت داشته باشند، به این معنی که مشتریان خرده فروشی فقط می توانند دارایی ها را به طور غیرمستقیم در صرافی ها با استفاده از خدمات کارگزاران معامله کنند که کارمزد معاملات را دریافت می کنند و خطرات واسطه گری را اضافه می کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx