نظر برایان آرمسترانگ، مدیر اجرایی کوین بیس، درمورد اظهارات سم بنکمن فرید

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 499 نفر

برایان آرمسترانگ، مدیر اجرایی کوین بیس گفت: توضیح سم بنکمن-فرید در مورد حسابداری نامرتب به عنوان دلیل انتقال ۸ میلیارد دلار از صرافی ارز دیجیتال FTX به کارگزاری آلامدا ریسرچ، قابل بررسی نیست. بنکمن-فرید در مصاحبه ای با بلومبرگ که روز جمعه منتشر شد این استدلال را بیان کرده بود. آرمسترانگ روز یکشنبه در توییتی با اشاره به وجوهی که در این صفحه نمایش داده شد، نوشت:

برای من اهمیتی ندارد که حسابداری شما چقدر نامرتب است (یا چقدر ثروتمند هستید)، بهرحال اگر ۸ میلیارد دلار اضافی برای خرج کردن پیدا کنید قطعاً متوجه خواهید شد. حتی ساده لوح ترین فرد نیز نباید ادعای سم را باور کند که این یک اشتباه حسابداری بوده است.

آرمسترانگ، صاحب صرافی‌ رقیب FTX، سپس ادعا کرد که این پول وجوه مشتریان «دزدیده شده» بوده است که برای پوشاندن سوراخی در ترازنامه آلامدا استفاده شده است. هر دو کمپانی، یعنی FTX و الامدا اکنون در مراحل ورشکستگی هستند. پرونده‌های ورشکستگی دادگاه ایالات متحده درمورد صرافی مستقر در باهاما، ادعا می‌کند که وجوه از FTX برای پوشش وام‌های آلامدا و تسهیل تجارت کریپتو حذف شده است. سم بنکمن در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفته بود:

من آلامدا را مدیریت نمی‌کردم، دقیقاً نمی‌دانستم آنجا چه خبر است. من اندازه پوزیشن آنها را نمی دانستم.

جان جی ری سوم، رئیس جدید FTX و وکیل مستقر در شیکاگو که مدیریت ورشکستگی شرکت انرون در سال ۲۰۰۱ را بر عهده داشت، FTX را بدترین نمونه از کنترل های شرکتی توصیف کرده است که او شاهد بوده است. یک وکیل FTX در ۲۲ نوامبر در اولین جلسه دادگاه ورشکستگی فدرال در دلاور ایالات متحده گفت که “مقدار قابل توجهی از دارایی” صرافی ارزهای دیجیتال سقوط کرده FTX یا به سرقت رفته یا مفقود شده است. جیمز بروملی از شرکت حقوقی سالیوان و کرامول، که توسط رهبری جدید FTX به عنوان مشاور منصوب شد، گفت:

آنچه ما داریم یک سازمان جهانی است اما سازمانی که عملاً به عنوان یک شاه نشین برای شخصی سم بنکمن-فرید اداره می شد.

در پیامدهای سقوط FTX، کوین بیس به دنبال این بود که خود را به عنوان یک صرافی قابل اعتماد ارز دیجیتال معرفی کند و یک آگهی تمام صفحه در وال استریت ژورنال با عنوان «به ما اعتماد کنید» منتشر کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx