تحلیل و بررسی ترون TRX

ترون
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 415 نفر

عملکرد قیمت ترون [TRX] در هفته گذشته بسیار کند بود و رشدی منفی را ثبت کرد. داده‌های جدید کریپتو کوانت نشان می‌دهد که روزهای آینده ممکن است بدتر باشند، زیرا RSI ترون در موقعیت خرید بیش از حد قرار داشت. این به کاهش بیشتر قیمت اشاره می‌کند. در زمان نگارش این مقاله، TRX بیش از ۱ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافت و با ارزش بازار بیش از ۴.۹ میلیارد دلار در ۰.۰۵۳۲۸ دلار معامله شد. با این حال، TRX با توجه به چند پیشرفت اخیر می تواند شاهد تغییر در روند باشد.

وضعیت ترون

هفته گذشته، دولت دومینیکا، به ترون کمک هزینه ای برای صدور توکن ملی دومینیکا داد. این یک به‌روزرسانی خوش‌بینانه بود، زیرا منعکس‌کننده افزایش پذیرش ترون در مقیاس جهانی بود. جاستین سان، بنیانگذار ترون، به اجلاس رهبری بعدی رویترز به صورت آنلاین پیوست و مصاحبه های متعددی با موضوع «زمستان کریپتو» انجام داد. با این وجود، به نظر نمی رسید که همه چیز در بخش شاخص‌ها به نفع TRX کار کند. به عنوان مثال، از ابتدای این ماه، ارزش کل ترون شاهد کاهش بود. علاوه بر این، نمودار سنتیمنت چندین معیار دیگر را نشان داد که نشان دهنده کاهش قیمت بود.

به عنوان مثال، فعالیت توسعه TRX در هفته گذشته کاهش یافت. حجم TRX نیز مسیر مشابهی را دنبال کرد و کاهش یافت. علاوه بر این، TRX نیز نتوانست سودی را از بازار مشتقات به دست آورد زیرا نرخ سرمایه گذاری بایننس آن به طور مداوم پایین بود.

قیمت تروننه تنها معیارها، بلکه تعداد کمی از شاخص های بازار نیز از خرس ها حمایت کردند. شاخص جریان پول (MFI) ترون در اطراف منطقه اشباع خرید معلق بود که یک سیگنال منفی بود. میانگین متحرک نمایی (EMA) 50 روزه (قرمز) نیز به میزان قابل توجهی بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (سبز) بود که احتمال یک روند نزولی را بیشتر می کرد. با این حال، واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) تسکین بسیار مورد نیاز را فراهم کرد زیرا نشان داد که گاوها هنوز هم دست بالا را در بازار دارند.

تحلیل قیمت ترون

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx