بایننس، حفاظت از رمزارز وی‌مید (WEMIX) را بر عهده خواهد گرفت

وی‌مید
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 511 نفر

کمپانی وی‌مید (Wemade) روز یکشنبه اعلام کرد که خدمات نهادی بایننس (Binance Institutional Services) نگهبانی و حفاظت ارز دیجیتال بومی این شرکت، WEMIX را بر عهده خواهد گرفت.

وی‌مید گفت که سرویس خدمات نهادی بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، توکن WEMIX را مدیریت و حجم گردش آن را تا اوایل هفته آینده تأیید خواهد کرد. طبق گفته وی‌مید ، حدود ۷۰ درصد از کل عرضه WEMIX، که ۹۲ درصد از آن‌ها در گردش نیست، توسط بایننس مدیریت خواهد شد، در حالی که مابقی یا به قراردادهای هوشمند یا به نهادهای خارجی وابسته هستند.

وی‌مید، متخصص بازی‌های بلاکچینی و سازنده بازی MIR4، تلاش کرده است تا شفافیت توکنومیک توکن جنجالی خود را بهبود بخشد. در ۲۴ نوامبر، چهار صرافی که گروه نظارت بر صنعت محلی (Digital Asset EXchange Alliance) را تشکیل می‌دهند، متعهد شدند که ارز رمزنگاری شده وی‌مید را با استناد به گزارش نادرست داده‌های ارز در گردش، از فهرست خود حذف کنند.

قیمت WEMIX و سهام زیرمجموعه های سازنده بازی متحمل ضررهای سنگینی در پی انتشار این خبر شد، زیرا مدیر اجرایی وی‌مید، هنری چانگ، صرافی Upbit، بزرگترین صرافی در کره را به دلیل سوء استفاده از قدرت خود متهم کرد. چانگ اعتراف کرده است که اطلاعات مربوط به گردش توکن شرکتش اشتباه گزارش شده است. هفته گذشته، وی‌مید دستورات قانونی را علیه صرافی ها ارائه کرد تا تصمیم حذف WEMIX از فهرست آن‌ها را بی اعتبار کند. انتظار می رود دادگاه منطقه مرکزی سئول تصمیم خود را در مورد این حکم در ۷ دسامبر، یک روز قبل از خروج برنامه ریزی شده از فهرست صرافی‌ها نهایی کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx