کوین بیس خدمات خود را در استرالیا گسترش میدهد

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده کوین بیس، اعلام کرد که حضور خود در استرالیا را تقویت می کند و به افراد محلی امکان می دهد گزینه “آسان تر و ایمن تر” را برای ورود به صنعت دارایی های دیجیتال داشته باشند.

این شرکت “The Land Down Under” را به عنوان “محل نوآوری فین تک” توصیف کرد.

گزینه های رمزنگاری بیشتر برای استرالیایی ها

در اطلاعیه اخیر، Nana Murugesan، مدیر عامل کوین بیس، ادعا کرد که استرالیایی ها جزو اولین پذیرندگان دارایی های دیجیتال و “سرمایه گذاران باهوش” هستند. به این ترتیب، صرافی انواع پیشنهادات رمزنگاری را به آن ساکنان معرفی کرد.

ابتدا کوین بیس PayID را راه اندازی کرد

ویژگی ای که به استرالیایی ها اجازه می دهد تا حساب های خود را با استفاده از انتقال مستقیم دلار استرالیا شارژ کنند.

دوم، این شرکت، Retail Advanced Trading را برای مشتریان محلی منتشر کرد، به این معنی که آنها می توانند با یک تعادل یکپارچه به ابزارهای قیمت گذاری مبتنی بر حجم کم دسترسی داشته باشند. استرالیایی ها همچنین برای هر گونه مشکلی که هنگام استفاده از این پلتفرم ایجاد می شود، به پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته و هفت روزه تکیه خواهند کرد.

موروگسان گفت:

«در کوین‌بیس، ما بر این باوریم که پیشرفت دسترسی به رمزارز و وب ۳ باعث افزایش آزادی اقتصادی در سراسر جهان خواهد شد.

مدیر اجرایی همچنین بیان کرد که کوین بیس طرفدار مقررات ارزهای دیجیتال است و قبل از معرفی این پیشنهادها با ناظران مالی استرالیا همکاری کرده است:

در استرالیا، ما کوین بیس را به عنوان یک نهاد محلی (Coinbase Australia Pty Ltd) ادغام کرده‌ایم و ثبت‌نام را در مرکز تحلیل و گزارش‌های تراکنش استرالیا (AUSTRAC) برای ارائه خدمات مبادله ارز دیجیتال دریافت کرده‌ایم. ما معتقدیم استرالیا موقعیت خوبی برای رهبری جهان در رویکرد خود به ارزهای دیجیتال دارد.”

همچنین جیسون پاتس، مدیر مرکز نوآوری بلاک چین در RMIT، درباره به‌روزرسانی‌های اخیر صحبت کرد. او معتقد است که حضور کوین بیس در استرالیا گام مهمی در گذار این کشور به اقتصاد دیجیتال است.

رویدادهای اقتصاد کلان جهانی منجر به تغییر در هیئت حاکمه استرالیا شد. در اوایل سال جاری، حزب کارگر در انتخابات فدرال پیروز شد، در حالی که رهبر آن آنتونی آلبانیز، نخست وزیر جدید کشور شد.

پس از انتخاب، او متعهد شد که بر سه موضوع اصلی تمرکز کند: مبارزه با تغییرات آب و هوایی، کاهش هزینه های زندگی، و اعمال قوانین جامع در بخش ارزهای دیجیتال.

چند ماه بعد، حزب کارگر قصد خود را برای تعیین محبوب ترین دارایی های دیجیتال در بین مصرف کنندگان داخلی و تنظیم آنها نشان داد. انتظار می رود نتایج که به عنوان “نقشه توکن” شناخته می شود، قبل از پایان سال ۲۰۲۲ باشد.

در نهایت، پلیس فدرال استرالیا یک واحد ارز دیجیتال ایجاد کرد که هدف آن شناسایی مجرمانی است که از دارایی های دیجیتال در امور غیرقانونی خود استفاده می کنند. هدف این آژانس این است که تا پایان سال مالی ۲۰۲۴ بیش از ۴۰۰ میلیون دلار عواید ناشی از جرم را محدود کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx