کوین بیس فعالیت خود در ژاپن را متوقف کرد

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 375 نفر

صرافی کریپتو کوین بیس تجارت خود در ژاپن را متوقف کرده و به مشتریان توصیه کرده است دارایی های خود را از این پلتفرم خارج کنند. کوین بیس شرایط فعلی بازار را عامل این حرکت دانست. صرافی اعلام کرد که پس از این تصمیم، فعالیت خود را در ژاپن را بصورت کامل متوقف می‌کند.

مشتریان کوین بیس ژاپن تا ۱۶ فوریه فرصت دارند دارایی های خود را برداشت کنند. در این اطلاعیه آمده است که کاربران می توانند وجوه خود را به صورت فیات یا کریپتو برداشت کنند. کسانی که پس از ۱۷ فوریه موفق به انجام این کار نشوند، باید با دفتر امور حقوقی ژاپن ارتباط برقرار کنند.

کوین بیس در سال ۲۰۲۱ پس از همکاری با شرکت مالی ژاپنی میتسوبیشی UFJ، فعالیت خود را در ژاپن آغاز کرد. این اقدام پنج سال پس از آن صورت گرفت که صرافی در ابتدا پیشنهاد خود را برای حضور در کشور اعلام کرد.

اعلامیه روز چهارشنبه تنها یک هفته پس از اعلام این شرکت از دور سوم کاهش مشاغل منتشر شد. این صرافی از ژوئن ۲۰۲۲ تاکنون ۲۱۱۰ کارمند خود را اخراج کرده است.

شرکت‌های رمزارزی همچنان با پیامدهای ناشی از بازار نزولی سالانه هم در بازارهای ارز دیجیتال و هم در بازارهای مالی گسترده‌تر مقابله می‌کنند. صحنه کریپتو همچنین مجبور بوده است رویدادهای مهمی مانند فروپاشی اکوسیستم ترا و ورشکستگی FTX را پشت سر بگذارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx