صرافی کوین فلکس (Coinflex) نام خود را به Open Exchange تغییر داد

کوین فلکس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 497 نفر

صرافی مشتقات کوین فلکس (CoinFLEX) روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دادگاه سیشل طرح بازسازی ارائه شده توسط این صرافی ارز دیجیتال مستقر در هنگ کنگ را تایید کرده است. این صرافی در حال تغییر نام تجاری به Open Exchange (OPNX) است. لزلی لمب نقش مدیرعامل در صرافی جدید را بر عهده گرفته است.

این صرافی گفت: «ما خوشحالیم اعلام کنیم که در روز دوشنبه، ۶ مارس ۲۰۲۳، تجدید ساختار CoinFLEX توسط دادگاه های سیشل تایید شده است.»

کوین فلکس جزئیاتی در مورد مراحل بعدی ارائه نکرد و گفت که قرار است دستور کتبی دادگاه این هفته منتشر شود که بلافاصله با کاربران به اشتراک گذاشته شود. با توجه به اطلاعیه شرکت، معامله دارایی‌های قفل شده در صرافی، از جمله LETH و LUSD، تا زمانی که حکم کتبی دادگاه منتشر نشود، بسته خواهد ماند.

مشکلات کوین فلکس

کوین فلکس با استناد به “شرایط سخت بازار” و “تداوم عدم اطمینان به طرف‌های مقابل”، برداشت‌های پلتفرم خود را در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ متوقف کرد. تمام معاملات آتی و نقدی برای توکن بومی FLEX شرکت نیز به حالت تعلیق درآمد. صرافی بعداً فاش کرد که “طرف مقابل”، سرمایه گذار اولیه بیت کوین و مروج بیت کوین کش (BCH)، راجر ور، است. کو‌ین فلکس راجر ور را به عدم پرداخت وام ۴۷ میلیون دلاری متهم کرد که او این ادعا را رد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx