جزئیات هزاران مشتری سلسیوس فاش شد

سلسیوس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

داده‌های هزاران مشتری سلسیوس که در دادگاه فاش شد، شامل مدیران آن نیز می‌شود که نشان می‌دهد میلیون‌ها نفر از این پلتفرم در هفته‌های قبل از تعلیق عمومی آن خارج شده‌اند.

اسناد دادگاهی در دسترس عموم مربوط به روند ورشکستگی سلسیوس، داده‌های مربوط به هزاران مشتری این شرکت را در فرم افشای مالی که در ۵ اکتبر ثبت شده بود، فاش کرده است. این سند شامل بیش از ۱۴۵۰۰ صفحه است و در حالی که آدرس مشتریان ویرایش شده است، شامل نام مشتریان، مبلغ، انواع، شرح و زمان تراکنش‌ها در پلتفرم، به همراه مبالغ دلاری و نوع ارز دیجیتال مورد استفاده در میان جزئیات دیگر است. یک نارضایتی عمومی در جامعه کریپتو نسبت به اطلاعات عمومی موجود در اسناد دادگاه وجود دارد.

هانری دو والانس (Henry de Valence)، بنیانگذار استارتاپ وب۳ Penumbra Labs به ۹۰۰۰ دنبال کننده توییتر خود در ۶ اکتبر گفت که هر کسی می تواند «اکنون تمام فعالیت های زنجیره ای» هر کاربر سلسیوس را با تطبیق تاریخ ها و مبالغ با تراکنش بلاک چین مربوطه بررسی کند. بایگانی‌ها همچنین نشان می‌دهند که مدیران سلسیوس در هفته‌های قبل از مسدود شدن برداشت‌ها از این پلتفرم، بیش از ۱۷ میلیون دلار رمزارز را برداشت کرده‌اند.

مدیرعامل سابق و یکی از بنیانگذاران، الکس ماشینسکی، در ماه می حدود ۱۰ میلیون دلار از این پلتفرم برداشت کرد، گزارش شده است که بنیانگذار و مدیر ارشد استراتژی سابق دانیل لئون حدود ۷ میلیون دلار و مدیر ارشد فناوری فعلی نوک گلدشتاین تقریباً ۵۵۰ هزار دلار از توکن های سلسیوس (CEL) برداشت کردند. سخنگوی ماشینسکی قبلاً اعلام کرده بود که خروج او از قبل برنامه ریزی شده بود و برای پرداخت مالیات بر درآمد ناشی از بازده دارایی های تولید شده استفاده می شد و خانواده او هنوز ۴۴ میلیون دلار ارز دیجیتال فریز شده روی پلتفرم داشتند.

سلسیوس قبل از اعلام ورشکستگی فصل ۱۱ در ماه جولای به دلیل شرایط بازار کریپتو که این شرکت را به شکاف ۲.۸۵ میلیارد دلاری در ترازنامه خود رساند، برداشت ۱.۷ میلیون مشتری خود را در ژوئن متوقف کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx