به نظر جامعه کریپتو، کاردانو تا پایان نوامبر 30 درصد رشد خواهد کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

جامعه ارزهای دیجیتال در این ماه یک هدف قیمتی صعودی را برای پلتفرم قرارداد هوشمند کاردانو (ADA) تعیین کرده است. احتمالاً کاربران عملکرد بهبود یافته شبکه پس از هارد فورک واسیل و پذیرش رو به رشد آن را نیز در نظر گرفتند . بر اساس برآوردهای انجام شده در سایت کوین مارکت کپ، حدود 7100 […]

کاردانو

جامعه ارزهای دیجیتال در این ماه یک هدف قیمتی صعودی را برای پلتفرم قرارداد هوشمند کاردانو (ADA) تعیین کرده است. احتمالاً کاربران عملکرد بهبود یافته شبکه پس از هارد فورک واسیل و پذیرش رو به رشد آن را نیز در نظر گرفتند .

بر اساس برآوردهای انجام شده در سایت کوین مارکت کپ، حدود 7100 عضو انجمن ارزهای دیجیتال به قیمت 0.517 دلاری برای این پلت فرم قرارداد هوشمند تا پایان نوامبر اشاره کردند که نشان دهنده افزایش 27.7 درصدی از سطح 0.40 دلاری فعلی است.

خرید کاردانو

این تخمین ها نشان می دهد که کاهش اندکی برای پایان سال وجود دارد، به طوری که 4700 کاربر بر این باورند که قیمت کاردانو 0.487 دلار خواهد بود که نشان دهنده افزایش کمی بیش از 20٪ نسبت به سطوح فعلی است.

باید به این نکته اشاره کنیم که پیش‌بینی‌های جامعه ارزهای دیجیتال ممکن است اصلاً محقق نشود. داده‌های این پلتفرم نشان می‌دهد که میانگین پیش‌بینی‌های آن برای ADA در ماه گذشته دقتی نزدیک به 60 درصد داشت، اما در اوایل سال جاری کمتر از 10 درصد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx