صرافی FTX قصد دارد ۴.۶ میلیارد دلار از دارایی‌های خود را بفروشد

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 441 نفر

اگرچه ورشکستگی صرافی FTX دو ماه پیش بود، اما این موضوع برای صنعت کریپتو به پایان نرسیده است. در حال حاضر، جان ری، مدیر عامل جدید FTX و تیمش در حال تلاش برای یافتن بیشترین دارایی های نقدی ممکن برای جبران ضرر مشتریان هستند.

همانطور که بیت کوینیست در روز گذشته گزارش داد، آنها توانسته اند حدود ۵ میلیارد دلار دارایی نقدی خود را بازیابی کنند. اندی دیتدریک، وکیل FTX روز چهارشنبه در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در دلاور گفت:

“ما بیش از ۵ میلیارد دلار پول نقد، ارزهای دیجیتال و اوراق بهادار سرمایه گذاری پیدا کرده ایم.”

ریزش بزرگ رمزارزها در راه است؟

نکته قابل توجه تر، بیانیه دیتدریک بود که گفت FTX قصد دارد دارایی های غیر استراتژیک با ارزش دفتری ۴.۶ میلیارد دلار را تخلیه کند، که می تواند منجر به ایجاد فشار فروش فوق العاده در بازار ارزهای دیجیتال شود. دیتدریک همچنین تاکید کرد که تیم حقوقی صرافی همچنان در حال کار برای ایجاد سوابق داخلی دقیق است. این موضوع می‌تواند به معنای عقب افتادن فروش ارزهای دیجیتال صرافی باشد.

وکیل صرافی FTX همچنین فاش کرد که وجوه بازیابی شده شامل دارایی های توقیف شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار باهاما نمی شود. دیتدریک این دارایی‌ها را تنها ۱۷۰ میلیون دلار تخمین می زند، در حالی که مقامات باهام ارزش آن را تا ۳.۵ میلیارد دلار می دانند.

کدام آلت کوین ها می توانند بیشترین ضربه را بخورند؟

کانر گروگان، مدیر کوین‌بیس، تمام کیف پول‌ها را بررسی کرده است تا مشخص کند صرافی FTX هنوز مالک کدام آلت‌کوین‌ها است. به گفته گروگان، بزرگترین دارایی‌ ارزهای دیجیتال سولانا (SOL) است که FTX بیش از ۷۰۰ میلیون دلار از آن را در اختیار دارد. با این حال، مدیر کوین بیس به این موضوع اشاره می کند که اکثر این توکن‌ها قفل هستند.

پس از آن ۵۷۵ میلیون دلار اف تی تی (FTT)، ۳۷۱ میلیون دلار مپز (MAPS)، ۱۲۷ میلیون دلار اوکسی (OXY)، ۹۰ میلیون دلار رپد بیت کوین (WBTC)، ۸۲ میلیون دلار BONA و حدود ۵۰۰ میلیون دلار «در سایر توکن‌های » مبتنی بر شبکه سولانا قرار دارند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx