شرکت استخراج بیت کوین ورشکسته در ماه گذشته ۱۴۰۰ بیت کوین ماین کرد

شرکت استخراج کر ساینتیفیک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 388 نفر

شرکت ورشکت شده استخراج بیت کوین در ماه گذشته ۱۴۰۰ بیت کوین استخراج کرد

کر ساینتیفیک یکی از شرکت های پیشرو در استخراج بیت کوین، در ماه نوامبر ۱۳۵۶ بیت کوین و در دسامبر ۱۴۳۵ بیت کوین استخراج کرد. همچنین هش خود استخراج خود را از ۱۵.۴ EH/s به ۱۵.۷ EH/s افزایش داده است. این عملکرد مثبت در حالی ثبت شده است که این شرکت در پایان دسامبر سال گذشته برای استفاده از فصل ۱۱ ورشکستگی اقدام کرد.

بیش از ۱۴۰۰ بیت کوین استخراج شده است

این شرکت مستقر در ایالات متحده در ماه های نوامبر و دسامبر به ترتیب ۱۳۵۶ و ۱۴۳۵ بیت کوین برای خود استخراج کرد. همچنین با دستگاه های اجاره شده به ترتیب ۷۹۵ و ۹۳۱ بیت کوین برای مشتریان خود تولید کرد.

حدود ۲۴۳۰۰۰ دستگاه ماینر کار می‌کرد و هش‌ریت کل آن در نوامبر به ۲۴.۴ EH/s و در دسامبر به ۲۳.۷ EH/s رسید. از سوی دیگر، قدرت محاسباتی خودکاوی آن برای ماه دسامبر ۱۵.۷ EH/s در مقایسه با ۱۵.۴ EH/s در ماه قبل بود. شرکت استخراج بیت کوین کر ساینتیفیک مجبور شد چندین اپراتور مرکز داده خود را در طول دو ماه گذشته سال ۲۰۲۲ تعطیل کند. امکانات اصلی آن همچنان در تگزاس، جورجیا، کنتاکی، کارولین شمالی و داکوتای شمالی توزیع شده است.

تعطیلی های متعدد در ماه های نوامبر و دسامبر به ترتیب ۵۸۲۸ و ۱۷۱۷۹ مگاوات ساعت بود. این نهاد همچنین اظهار داشت که با شرکت های برق برای اطمینان از پایداری شبکه برق همکاری کرده است.

از ورود به نزدک تا تشکیل پرونده ورشکستگی

این شرکت روزهای پرشکوه خود را در طول دوره صعودی در سال ۲۰۲۱ سپری کرد. در آن زمان، قصد داشت از طریق یک قرارداد ادغام با Power & Digital Infrastructure Acquisition Corp به صورت عمومی در بورس نزدک عرضه شود. نهایی شدن قرارداد در ابتدای سال ۲۰۲۲، ارزش شرکت استخراج بیت کوین کر ساینتیفیک را به ۴.۳ میلیارد دلار افزایش داد، و شرکت تجارت در نزدک را با نماد CORZ آغاز کرد.
مایک لویت، مدیر عامل کر ساینتیفیک در آن زمان گفت:

 ما سخت کار کرده‌ایم تا زمینه‌ای را فراهم کنیم که بتوانیم به چشم‌اندازهای سال ۲۰۲۲ خود دست پیدا کنیم. هدف ما این است که بهترین باشیم. بهترین بودن به این معنی است که تمام آنچه می توانیم برای تجارت خود، صنعتی که در آن شرکت می کنیم و برای شبکه بیت کوین انجام دهیم.

با این حال، زمستان کریپتو پیشرفت این شرکت استخراج بیت کوین را متوقف کرد. این شرکت در ژوئن ۲۰۲۲ بیش از ۷۰۰۰ بیت کوین را فروخت در حالی که تنها ۱۱۰۶ بیت کوین تولید کرد. لویت اعتراف کرد که کر ساینتیفیک در بحبوحه افت بازار و شرایط نامطلوب اقتصاد کلان مجبور به فروش بیت‌کوین‌های خود شده است.

سه ماهه دوم و سه ماهه سوم برای این شرکت ویرانگر بود و مجموع زیان آن در سال ۲۰۲۲ به ۱.۷ میلیارد دلار در نوامبر رسید. در آن زمان، شرکت کر ساینتیفیک ۳۲ میلیون دلار پول نقد و فقط ۶۲ بیت کوین داشت (از ۸۰۰۰ بیت کوین در ابتدای سال).

این اولین شرکت سهامی عام بود که چند روز قبل از کریسمس اعلام ورشکستگی کرد. ارزش سهام آن بیش از ۹۸ درصد کاهش یافت، در حالی که ارزش بازار آن به ۷۸ میلیون دلار (در مقایسه با ۴.۳ میلیارد دلار در سال گذشته) سقوط کرد. با این وجود، کر ساینتیفیک متعهد شد که همزمان با بازپرداخت بدهکاران، به تولید بیت کوین ادامه دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx